אופיר שקד: "איילת תותחית על; קרוצה מחומר של ראש ממשלה"

    איתי גדסי 2 Comment on אופיר שקד: "איילת תותחית על; קרוצה מחומר של ראש ממשלה"

    אופיר שקד בראיון נרחב מספר על החיים לצידה של שרת המשפטים לשעבר ויו"ר ימינה איילת שקד: "מדברת בגובה העיניים, יודעת לחבר בין אנשים ולקבל החלטות בקור רוח"

    שקד
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אופיר שקד, בעלה של יו"ר מפלגת ימינה העניק ראיון השבוע לאביעד פוהורילס בישראל היום: "איילת עשויה מחומרים של ראש ממשלה. היא מונעת מהדברים הנכונים, ערכים ואידיאולוגיה. היא פוליטיקאית על שיודעת לחבר בין אנשים, מדברת בגובה העיניים ויודעת לקבל החלטות בקור רוח ובצורה מדהימה. בקיצור, יש לה את זה".

    שקד, רס"ן במילואים ועד לא מזמן טייס קרב בחיל האוויר, משמש היום מדריך טיסה בבסיס חיל האוויר בחצרים, ובשאר הזמן תומך בקריירה הפוליטית הסוערת של אשתו. גם אופי הקריירה הצבאית שלו, אבל בעיקר העדפתו להישאר מאחורי הקלעים, הופך את שקד לאחת הדמויות המסקרנות בפוליטיקה כאן, גם אם זה בעל כורחו.

    בראיון שהתקיים בביתם של משפחת שקד בתל אביב, סיפר אופיר, שגדל בקיבוץ גונן והתחנך על ערכי מפלגת העבודה והתמיכה ביצחק רבין ובשמעון פרס בבחירות 1992 ו-1996, מתי ואיך התפכח מבחינה רעיונית ועבר לצד הימני של המפה הפוליטית: "כשדיברו על ההתנתקות מיישובי גוש קטיף, הייתי בהתחלה בעד התהליך. לזכותה של איילת יאמר, שהיא העריכה שעזה תהפוך אחרי נסיגה למדינת טרור. היא צדקה לגמרי".

    שקד סיפר כי מעולם לא נפגש עם שרה נתניהו, והיה לו מפגש אחד עם ראש הממשלה נתניהו, בתקופה ששקד שימשה ראש לשכתו: "הוא פנה אלי ושאל 'אתה זה הסובל?'.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא מנסה לבנות אותה כי היא פישלה בענק היא ובנט ב6 שנים האחרונות הלכו והגדילו את תקציב הרפורמים