הרב יגאל כהן בריאיון: "בגלל ליברמן אנשים מזדהים עם הציבור התורני"

    אסתי פלד 1 Comment on הרב יגאל כהן בריאיון: "בגלל ליברמן אנשים מזדהים עם הציבור התורני"

    "בכנסים בתקופה הזאת, אני משתדל לא להדגיש את שם המפלגה. אבל אני לא בא לרווח פוליטי רק בשביל בורא עולם", כך אומר הרב יגאל כהן מגדולי מחזירי התשובה המוערכים והמבוקשים ביותר בשנים האחרונות, בריאיון מיוחד למהדורה המרכזית | על כנסי החיזוק בתקופת בחירות: "חייבים לחזק את הנציגים שמקימים מוסדות שיקלטו את הילדים של החוזרים בתשובה" | האזינו

    צילום: צילומסך
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב יגאל כהן ממחזירי התשובה הגדולים והמבוקשים בשנים האחרונות בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' הערב (רביעי) התייחס לסוגיית החזרה בתשובה והפעילות הפוליטית בתוך מסגרות הכנסים: "השאלה מאיפה הקריאה שלך באה מרווח פוליטי או שאכפת לך מעם ישראל ורק בשביל בורא עולם. עם ישראל צמא מאוד אבל צריך מוסדות שיקלטו אותם. אני משתדל לא להדגיש את שם המפלגה אלה מתעסק בתוכן".

    על הדינמיקה בשיעורים בתקופת הבחירות אומר הרב, "יש צימאון אדיר בקרב הקהל המסורתי המזרחי שאני פוגש כל ערב להתחזקות, להתחבר לשורשים. קשה מאוד לחבר את זה לפוליטיקה. אני לא מדבר אתם על פוליטיקה, אני מדבר על מרן, ועל רצונו של מרן, זה דיבורים רוחניים שמובילים אנשים לקלפי".

    הנכונות כן להתייחס לפוליטיקה בזמן שאחרים מתרחקים, "הדיבור על פוליטיקה מעורר רגשות לא נעימות לפעמים ושאלות לא נעימות. אבל אני הולך לאורו של מרן. בגלל שהשנה האחרונה קמו אנשים כנגד בורא עולם ורוצים לפגוע בתורה שלו וברצון של בורא עולם, זה מעורר בך מה אתה עושה כתשובה לכך. אם אין מישהו שבונה מערך ענק של בתי ספר לאותם שחוזרים בתשובה זו אינה גאולה שלימה".

    ההסתה של ליברמן רק עושה טוב בעולם התשובה: "בקהל המזרחי שלנו, ההסתה של ליברמן עושה פעולה בדיוק הפוכה. בגלל ליברמן אנשים מזדהים עם הציבור התורני, הם רוצים להיות חלק".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד הפצצתם
      הרב גדול הדור בחיזוק