גפני לועג לליברמן: חשבתי שיזמת את החוק לתפוס את החרדים, נעלמת

    איתי גדסי 2 Comment on גפני לועג לליברמן: חשבתי שיזמת את החוק לתפוס את החרדים, נעלמת

    ח"כ משה גפני נתן היום את ההצגה הכי טובה במליאת הכנסת החלופית במהלך הדיון על 'חוק המצלמות'. גפני חיפש את ליברמן, "אמרת שחרדים מתים מצביעים. הייתי בטוח שאתה יוזם החוק. חשבתי שהפעם באת לתפוס את החרדים, אבל איפה אתה? נעלמת"

    משה גפני צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הדיון על חוק המצלמות היום (רביעי) באולם המליאה החלופי בכנסת, עלה ח"כ משה גפני לנאום ולדבר על החוק המוצע ונתן את ההצגה הכי טובה בעיר מול המסית אביגדור ליברמן, "הייתי מוכרח לבוא ולברך את אביגדור ליברמן. שמעתי אותו אומר שהחרדים מזייפים בבחירות. מתים מצביעים. באתי לברך אותו, חשבתי שהוא יזם את חוק המצלמות, לתפוס את החרדים. שאלתי את הסדרנים, אני מחפש, הוא לא נמצא. הוא נגד המצלמות".

    גפני תקף את קמפיין כחול לבן, "'כחול לבן' בשלטי הבחירות אומרים שרק הם יכולים לעשות ממשלת אחדות חילונית. לא הבנתי, זה כמו להגיד 'ממשלת ימין – שמאל'. מה זה 'אחדות חילונית'? מי שלא חילוני לא יהיה בממשלת אחדות שהם חושבים שהם יקימו?".

    גפני תקף את ליברמן בחריפות, "כנראה שאתה נגד כי אתה זייפן!, אתה מזייף! אני קורא לך, תענה לי! אתה לא פה, לפחות תענה לי, תשמיץ שוב כנגד הציבור החרדי".

    גפני עקץ את ליברמן בניסיון לקרוע את המסכה מעל פניו: "אתה לא אומר דברים אמתיים, אתה שקרן! אתה משקר לאורך כל הדרך. אמרת שאתה שונא אותנו, ואני אומר לך שזה שקר, אתה חבר שלנו". סנט גפני בליברמן. ח"כ ישראל אייכלר: "לא שלי" הצהיר בתגובה לגפני.

    ח"כ יעקב טסלר גם נאם במהלך הדיון במליאה וסיפר, "אמש הותקף חרדי עם ילדיו בפארק ברעננה "חרדים לכו מכאן, עוד מעט ליברמן יטפל בכם", אש ההסתה משתוללת ברחובות, אנו עדים לשנאה עצומה כתוצאה מההסתה הקשה".

    עוד הוסיף טסלר: "מליברמן שאין לו שום אידאולוגיה אין לנו ציפיות, אבל גנץ שרק לפני תקופה רדף אחרי החרדים והיה מוכן להבטיח הכל, כעת אם החרדים לא מסכימים לתמוך בך דמם הותר? ככה אתה מתיימר לנהל מדינה?".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גפני תהיה בשקט אחרי שתמכת במועמד שלו בירושלים