אסון ההתרסקות: מתנדבי זק"א איתרו את שרידי גופתו של אבי מצליח ז"ל

    איתי גדסי No Comments on אסון ההתרסקות: מתנדבי זק"א איתרו את שרידי גופתו של אבי מצליח ז"ל

    אסון התרסקות מטוס איירליינס באתיופיה: לאחר מאמצים רבים ועילאיים של מתנדבי זק"א שפעלו רבות בזירת האירוע לאיתור השרידים של שני הישראלים שהיו במטוס: שמעון ראם ואבי מצליח ז"ל. מתוך הממצאים הרבים שאספו מתנדבי זק"א בזירת האירוע, לפני כחודש זוהו והובאו לקבורה שרידי גופתו של המנוח שמעון ראם ז"ל. והיום התבשרנו על זיהוי שרידי גופתו של הישראלי …

    זק"א בחיפושים באתיופיה צילום: דוברות זק"א
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסון התרסקות מטוס איירליינס באתיופיה: לאחר מאמצים רבים ועילאיים של מתנדבי זק"א שפעלו רבות בזירת האירוע לאיתור השרידים של שני הישראלים שהיו במטוס: שמעון ראם ואבי מצליח ז"ל. מתוך הממצאים הרבים שאספו מתנדבי זק"א בזירת האירוע, לפני כחודש זוהו והובאו לקבורה שרידי גופתו של המנוח שמעון ראם ז"ל. והיום התבשרנו על זיהוי שרידי גופתו של הישראלי השני אבי מצליח ז"ל.

    מיד עם התרסקות המטוס, הוציא ארגון זק"א צוות מתנדבים באישורו של ראש הממשלה שפעלו בזירת ההתרסקות באתיופיה במשך ימים רבים בעבודה סיזיפית ובתנאים קשים, באיתור ובאיסוף אלפי ממצאים שהתפזרו ברדיוס גדול ובמכתש בעומק של עשרות מטרים, שנוצר כתוצאה מהתרסקות של המטוס שהתרסק במהירות של כ- 600 קמ"ש.

    מרן הראשל"צ הרב הראשי לישראל הגאון הרב יצחק יוסף שליווה בפן ההלכתי את כל תהליך הזיהוי, עודכן על הבשורה הטובה.

    יהודה משי זהב יו״ר זק"א: "מתנדבי זק״א עשו מאמצים רבים לאתר שרידים בזירת התרסקות המטוס, עם הגעת הבשורה שאותרו מתוך השרידים שאספנו גם שרידי גופתו של אברהם מצליח ז״ל, בנוסף לזיהוי לפני כחודש של שרידי גופתו של שמעון ראם ז"ל, יודעים אנו שהשלמנו את המלאכה והקלנו בכך על המשפחות השכולות".

    משי זהב הוסיף: "כשיצאנו למשימה, הבטחנו שלא ננוח ולא נשקוט עד שנביא למנוחת עולמים ולקבר ישראל את שני גופות הישראלים ז"ל, ובסייעתא דשמיא רבה עמדנו במשימת הקודש למרות המרחק הרב, התנאים הקשים כמעט בלתי אפשריים".

    אשריכם מתנדבי זק"א ששוב הוכחתם יכולת מבצעית, נחישות ומסירות למען כבוד המת.

    תודות ושבחים לכבוד ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ולצוות אנשי משרד החוץ והמל"ל, שפעלו ללא לאות, והפעילו את כל היכולות כדי להגיע לרגע הזה. בלעדיכם זה לא היה מתאפשר". פרטים על הלוויה יבואו בהמשך.



    0 תגובות