בחמאס מתנערים מהירי ומזהירים: "אל תגיבו"; גנץ תקף את נתניהו

    איתי גדסי No Comments on בחמאס מתנערים מהירי ומזהירים: "אל תגיבו"; גנץ תקף את נתניהו

    לאחר מתקפת הטילים המכוונת כלפי ראש הממשלה בעת שנאם בכנס הליכוד בעיר אשדוד. בחמאס מיהרו להתנער מהירי ואמרו שהירי מנוגד לאינטרס הערבי. יו"ר כחול לבן תקף את ראה"מ: "ראינו איך המילים הגדולות מתחלפות באפס מעשים"

    כיפת ברזל צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר מטח הטילים שנורה מעזה לעבר הערים אשדוד ואשקלון, בצורה מכוונת לזמן בו שהה ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס באשדוד. חמאס מיהר להודיע הערב למתווך המצרי כי הוא אינו עומד מאחורי המתקפה כנגד ישראל. בחמאס חוששים מאוד מתגובה ישראלית כואבת במיוחד לאור המתקפה המכוונת כלפי ראש הממשלה.

    בחמאס אף העבירו מסר מאיים כי ישראל לא תעיז להגיב על הירי לאשדוד. בארגון הטרור ‏הג'יהאד האסלאמי אומרים הערב: אנו במוכנות מלאה להגיב לכל תוקפנות. מפקדות המחבלים פונו על יושביהם מחשש לתקיפה בשעות הקרובות.

    יו"ר כחול לבן בני גנץ הערב בכנס בג'וליס בעקבות הירי בדרום: "ליבנו הערב עם תושבי הדרום. היום ראינו איך המילים הגדולות מתחלפות באפס מעשים. אנחנו מתכוונים במקום לתת הצהרות ריקות מתוכן על בקעת הירדן, לשמור על הריבונות בדרום. לא נקבל שום הפרת ריבונות. לא של טיל, לא של עפיפון, לא של רקטה. אנחנו נחזיר את ההרתעה".

    יו"ר רשימת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, בתגובה לירי הטילים בדרום: "‏הפגיעה בראש ממשלת ישראל היא פגיעה בכבודה של המדינה. ממשלת ישראל חייבת להגיב עוד הערב במאות טילים על עזה, חזרה לסיכולים הממוקדים ונקיטת יד קשה נגד ארגוני הטרור. בכנסת הבאה נדאג שמי שיהיו במקלטים הם הטרוריסטים מעזה".



    0 תגובות