- רדיו קול חי - -

מינוי חדש במשחטת 'עוף טוב'

במשחטת 'עוף טוב' הנמצאת תחת השגחתו המהודרת של הרב אברהם דב אוירבאך שליט"א, אב"ד טבריה, מונה השבוע הרב יום טוב טורק שליט"א לכהן מעתה כרב המשחטה. הרב טורק, ת"ח ומומחה לכשרות, מונה לתפקיד החשוב לאחר שהרב אוירבאך שליט"א סמך עליו את ידו וברכתו המלאה בכדי להמשיך ולספק לצרכני המותג 'עוף טוב' עופות קפואים וטריים ומוצרים מוכנים- בכשרות המהודרת ביותר ובהקפדה יתירה.

הרב טורק מכהן בתפקידי השגחה בכירים במערכת הכשרות של הרב אוירבאך שליט"א ובמשחטת עוף טוב מזה מספר שנים. מעתה, כרב המשחטה, יהיה אחראי על  מערך הכשרות במפעל במלואו, כולל כל הבדיקות, הדקדוקים ופיקוח מלא על השוחטים ומשגיחי הכשרות, כמו גם על בדיקת הסכינים וכל שאר הפרטים הנדרשים.

מר רמי איזיק, מנכ"ל עוף טוב אמר: "אנו גאים במינוי החדש של הרב טורק שליט"א אשר לו ידע הלכתי וניסיון מעשי רב בתחומי הכשרות בכלל ושחיטת עופות בפרט, מה שמאפשר לנו להמשך ולייצר את מוצרינו ברמה הכשרותית הגבוהה ביותר, לצד הקפדה על התקנים המחמירים ביותר ברמה בינלאומית, ולערכים תזונתיים גבוהים. בכך אנו מאפשרים לקהל צרכנינו בארץ ובעולם מוצרי איכות מכל בחינה שהיא".

 

מר אלחנן לוטם, מנהל משחטת עוף טוב, בירך את הרב טורק ואמר: "מינוי של הרב טורק לרב המשחטה הינו צעד נוסף בשדרוג המתמיד של המערכות שלנו, ובפרט בכל הקשור להקפדה הכשרותית. אנו פועלים ללא הרף בכדי להעניק לקהל הלקוחות שלנו מוצרים מעולים מהם יוכלו ליהנות ללא חשש ובידיעה שיוצרו החל משלב השחיטה עם כל ההידורים והקפדה ללא פשרות על קלה כבחמורה".

מוצרי 'עוף טוב' העומדים תחת השגחתו של הרב אוירבאך שליט"א כוללים: מוצרי עוף והודו טריים וארוזים – ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים, כמו גם מוצרים מוכנים לאכילה כמו שניצלים וקציצות קפואים, פסטרמות ונקניקים, נקניקיות, קבנוס ונקניקים יבשים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.