רכבים למכירה באלדן במחירים אטרקטיביים

    עפר גדנקן No Comments on רכבים למכירה באלדן במחירים אטרקטיביים

    קיה ספורטאז' החל מ-599 שקל לחודש, סקודה אוקטביה החל מ-499 שקל לחודש, טויוטה אוריס סטיישן החל מ-499 שקל וסובארו אימפרזה החל מ-199 שקל לחודש בלבד!

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'אלדן' חברת הליסינג וההשכרה הישראלית המובילה, מציעה מגוון מבצעים אטרקטיביים למכירת מכוניות וזוכה פעם אחר פעם לשיעור נאמנות גבוה של הלקוחות – על פי סקר שביעות רצון של מכון מחקר "שילוב" עולה כי 90% מלקוחות אלדן ממליצים על אלדן, בזכות האמינות, השירות וגם בזכות המחירים ותנאי המימון המשתלמים!

    אלדן מציעה לכם מגוון ענק של מכוניות בהצעות משתלמות במיוחד, כמו קיה ספורטאז' החל מ-599 שקל לחודש, סקודה אוקטביה החל מ-499 שקל לחודש, טויוטה אוריס סטיישן החל מ-499 שקל לחודש וסובארו אימפרזה במחיר של החל מ-199 שקל לחודש בלבד! מדובר על עיסקת הלוואת בלון ל-36 חודשים מותנית בתשלום מקדמה. בכפוף לתנאי המלווה מימון ישיר מקבוצת ישיר (2006) בע"מ. בכפוף לתקנון. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי, עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. תקף לרכבים מיד ראשונה בלבד.

    ברכישת רכב באלדן תיהנו גם משיטת "הקניה הבטוחה", הכוללת תעודת זהות לרכב – שקיפות מלאה לפעולות שנעשו ברכב, כולל טיפולים תקופתיים, תיקונים וביקורות, מבחן אלדן – בדיקת קנייה במכון חיצוני, תיקון ליקויים בטיחותיים ומכניים וניקיון כללי ואחריות מורחבת – על המנוע ועשרת המכלולים העיקריים ברכב וללא כל השתתפות עצמית. כמו כן אלדן מציעה את שירות "לא מתאים לך? תחזיר!" שמאפשר לרכוש את הרכב, לנסוע ולהתנסות במשך מספר ימים ואם לא מתאים, מכל סיבה שהיא, ניתן להחזירו (בקיזוז תשלום דמי שכירות מינימליים בגין הימים שחלפו).

    'אלדן' הינה חברת הליסינג וההשכרה מהמובילות במשק מזה כ-50 שנה. החברה מפעילה עשרות אלפי רכבים במגוון דגמים באמצעות עשרות סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה מאות עובדים. החברה שמה דגש על הענקת חווית שירות יוצאת דופן ללקוחותיה, ללא סוכנים או מתווכים, ועל פי סטנדרט איכות ומקצועיות גבוהים ביותר.

    פרטים נוספים ניתן למצוא באתר אלדן eldan.co.il או חייגו 3003* מכל טלפון.



    0 תגובות