בן גביר: "אחרי שבנט פגע עם הרפורמים בכותל רבים עברו לעוצמה"

    אסתי פלד 6 Comment on בן גביר: "אחרי שבנט פגע עם הרפורמים בכותל רבים עברו לעוצמה"

    איתמר בן גביר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס לסערה סביבו, "לא סתם נועם קמה, יש זעם נגד בנט שפגע בקדושת הכותל, הביא את הרפורמים. לכן ציבור רחב לא מסוגל להצביע לו. בנוסף פרישת פייגלין הביאה אליי מצביעים רבים. בשבת האחרונה בפתח תקווה בבייס של הבית היהודי, 18 בתי כנסת שהייתי בהם, ניגשו אליי אנשים ואמרו לי שהם מצביעים עוצמה" | האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד איתמר בן גביר מראשי 'עוצמה יהודית' התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס לסערה סביבו, "נפתלי בנט ושקד הפעילו נגדי את ערוץ 7, אסמסים נגדי הם שם בהיסטריה, תלשו לי מודעות. הציבור שלי מצביע רק לי והוא לא יצביע לאף מפלגה אחרת".

    עוד הוסיף בן גביר: "אנחנו קרובים לאחוז החסימה. הפאניקה של הימין ושל בנט ושקד נגדינו, היא זו שתפיל ממשלת ימין. אם הם ירגיעו, ויתנו לנו לעבוד, אנחנו נהיה בכנסת. הם עושים לנו את מה שנתניהו עשה להם".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      בן גביר. כל מילה במקום. המראיין תוקף ותוקף ותוקף כאילו מה?!

    2. 5

      מימרן נצמד לטקסט השאלות ואוטם אוזנו מתשובות הגיוניות ושכליות. בן גביר קרקס את אבי הענק. אני המצביעים ש"ס אולם חשוב מאוד שגם הקול העוצמתי של בן גביר ישמע בכנסת המינים. אבי יצאת קטן

    3. 3

      מי שבוחר בוחר מרצ

    4. 2

      רק עוצמה יהודית אמיתית

    5. 1

      שאלת שאלה? תן לענות!
      רמה נמוכה מאוד של ראיון.
      את המראיין צריך לשמוע אולי 5% מזמן הראיון ולא 50 או שישים אחוז … השקעתי מזמני כדי לשמוע מה יש למרואיין להגיד ולא למראיין.