נתניהו המריא ללונדון: "הזמן להגביר הלחץ על איראן"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו המריא ללונדון: "הזמן להגביר הלחץ על איראן"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא ללונדון לפגישה עם ראש הממשלה הבריטי ומזכיר ההגנה האמריקאי: "זה לא הזמן לנהל שיחות עם איראן, זה הזמן להגביר את הלחץ על איראן"

    נתניהו צילום: חיים צח, לע"מ
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הבוקר ללונדון. טרם המראתו אמר: "התבשרנו על עוד הפרה, עוד התרסה, של איראן, הפעם בתחום חתירתה לנשק גרעיני. זה מצטרף לפעולות התוקפניות של איראן נגד השייט הבינלאומי, נגד מדינות באזור, וגם לניסיונות שלה לקיים התקפות רצחניות נגד מדינת ישראל, ניסיונות שלא פסקו. זה לא הזמן לנהל שיחות עם איראן, זה הזמן להגביר את הלחץ על איראן".

    "על הנושאים האלה וגם אחרים אני אשוחח בביקור בזק בלונדון עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ועם מזכיר ההגנה האמריקני מארק אספר. אלה דברים שהם חשובים לישראל בכל עת אבל בייחוד בזמן הזה".

    האשר לניסיונות הליכוד להעברת חוק המצלמות אמר: "אנחנו לא נאפשר גניבת בחירות. השופט מלצר בעצמו אמר שיש כאן בעיה אמיתית והדרך היחידה לטפל בבעיית זיוף בקלפיות ובדמוקרטיה היא להביא לנציגים השונים ולמשקיפים השונים את היכולת לפקח. בישראל יש מצלמות בסופרמרקט, בקופת חולים, אין מקום שאין מצלמות. אין שום הסבר להתעקשות הזאת, ועל כך אנחנו ממשיכים בחקיקה שהיא טובה לטוהר הבחירות".



    0 תגובות