האם ר"ע פ"ת מתנכל לכנס העבודה; העירייה: דחינו את כל המפלגות

    איתי גדסי No Comments on האם ר"ע פ"ת מתנכל לכנס העבודה; העירייה: דחינו את כל המפלגות

    לאחר שמפלגת העבודה סגרה חוזה מול העירייה על קיום כנס באולמי 'שרת' בעיר, ההתקשרות בוטלה. במפלגה טוענים כי ראש העיר שנמנה על מפלגת הליכוד מתנכל להם. בעירייה מסרו: "כי כל המפלגות נדחו על הסף כולל הליכוד"

    צילום: פלאש 90
    17:24
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אלי ברזל משיק סינגל בכורה: "שומר עלינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגת העבודה- גשר עתרה אמש (שני) לוועדת הבחירות המרכזית בבקשה למתן צו מניעה בהול כנגד מה שטוענים במפלגה כניסיון של עיריית פ"ת למנוע מהמפלגה לקיים כנס פעילים בעיר באולם 'שרת' של העירייה, לטענתם העירייה מסרה להם, כי מדובר באירוע תעמולה פסול. ממפלגת העבודה מאשימים את ראש העיר במניעת הכנס ואומרים: "ראש העיר בעצמו עשה שימוש באותו האולם רק לפני כחודשיים, לצורך קיום אירוע בחירות במעמד שרים וח"כים מהליכוד".

    בעתירה כותב יועמ"ש המפלגה עו"ד עמרי שגב: "לאירוע שמתוכנן ליום חמישי  הוזמנו 350 איש. בתום חתימת החוזה הופץ דבר קיומו ומיקומו של הכנס ברבים, בעיתונות המקומית, על גבי שלטי חוצות וברשתות החברתיות. גם אבל יועבר הכנס למקום אחר רבים מהמוזמנים ימצאו עצמם מול שוקת שבורה שכן דבר ביטול האירוע לא יועבר לכולם".

    מפלגת העבודה דרשה לשלם עבור השימוש במבנה הציבורי את אותה העלות שהושתה על עיריית פ"ת בגין השימוש בו.

    בעירייה דוחים את הטענות ואומרים: כי בקשות שהגיעו בחודשיים האחרונים כולל ממפלגת הליכוד נדחו על הסף. בנוסף מסבירים בעירייה: "משרד הפנים אסר על המשך ההתקשרות בין העירייה למקפ"ת משום שההסדרה בין הגופים טרם הושלמה. הנחיה זו, מונעת ממקפ"ת להפעיל אולמות עירוניים חדשים שלא הופעלו על ידה עד כה, כמו אולם שרת. נציין כי במועצת העיר האחרונה אושר התקנון החדש של מקפ"ת אשר נתון עכשיו לאישורו של משרד הפנים".



    0 תגובות