פרגון עצמי בכל רגע: למעלה מ-30 מוצרים חדשים למהדרין

    עפר גדנקן 1 Comment on פרגון עצמי בכל רגע: למעלה מ-30 מוצרים חדשים למהדרין

    תנובה מובילה מהלך משמעותי בעולמות היוגורט עם השקת מגוון רחב של מעל ל-30 מוצרי יופלה בכשרות מהודרת ואיכות ללא פשרות. לאחר תכנון, מחקר, מבחני טעם קפדניים והקמת תשתיות תומכות, יצרה תנובה עולם חדש של מוצרי יופלה למהדרין שפותחים מגוון גדול של הזדמנויות ליהנות מרגעים מפרגנים של יופלה במהלך היום.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות המוצרים, המצטרפים למוצרים הקיימים, נותנים מענה במגוון קטגוריות שונות בעולם היוגורט, ובהן: יופלה פרי במגוון טעמים וגדלים ,יופלה לבן במגוון סוגים וטעמים, יופלה דיאט בטעמים שונים, יופלה דיאט עם פירות בתחתית, יופלה עם פצפוצי שוקולד, יופלה עם גרנולה, יופלה משקאות ומשקאות דיאט בטעמים שונים.

    בסדרת יופלה המורחבת ניתן למצוא גם יופלה 'טיוב' לילדים ועשרות מוצרים איכותיים המתאימים לכל רגע ביום, בכל מקום ולכל גיל.

    כל אחת מהקטגוריות כוללת בתוכה מגוון רחב של מוצרים באיכות גבוהה, חלקן אף כוללות מעל לעשרה מוצרים שונים. לצד הטעמים הנפלאים והמרקמים הייחודיים שגובשו באמצעות המומחים של תנובה, מדובר במוצרי יוגורט מסוגים שונים המאפשרים בחירה בהתאם לטעם האישי והתפריט התזונתי.

    בתנובה מציינים כי מדובר במהלך משמעותי שהיה כרוך בהשקעת משאבים רבים. "סדרת יופלה, על כל עשרות המוצרים הכלולים בה, מאפשרת בחירה בין טעמים ומרקמים, בין תוספות מרעננות ויוגורט לבן כמענה לצורך המשתנה של הצרכנים בכל רגע במהלך היממה", אומר הראל יהודה, מנהל יחידת המגזרים בתנובה. "עשרות המוצרים בכשרות המהודרת של בד"צ ועדת מהדרין, מצטרפים לטעמי יופלה בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית, כחלק ממהלך נרחב להגדיל את הקטגוריה ולהפוך אותה לזמינה עבור ציבור שוחרי הכשרות המהודרת. המהלך היה כרוך בתהליך ממושך של למידה והשקעה לא מבוטלת, וכעת נערכים להמשך השקות חדשניות תחת המותג יופלה".

    סדרת יופלה, מותג היוגורט הבינלאומי, הושקה לראשונה בישראל לפני 18 שנה במטרה להביא את בשורת היוגורט בצורה מהנה וייחודית. תנובה הובילה את המהלך בישראל שהפך את היוגורט למוצר צריכה מהנה באמצעות יוגורט פרי הטעים, המרקם, התוספות העשירות, מגוון המוצרים  והנראות יוצאת הדופן.

    עם השנים, ככל שזכה להערכה רבה יותר קהל הצרכנים הישראלי, התרחב מותג יופלה עם עשרות מוצרים וחדשנות פורצת דרך. וכיום יופלה אוצר תחתיו שורה ארוכה של מוצרים איכותיים כשרים למהדרין המתאימים למגוון הזדמנויות בכל יום.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מעניין מאוד שאין התייחסות לשינוי והשדרוג בחותם הכשרות בד"צ ועדת מהדרין , במקום ועדת מהדרין תנובה ז"א המילה בד"צ חשובמה מילה מתנובה , עוד מהלך לבלבל את הציבור שומרי השבת והמשך רמיה שמדובר בחלב ממשקים/מפעלים מחללי שבת שבהרבה מהרפתות שם חולבים יהודים בשבת