ממעמקי הבונקר נסראללה מאיים: "תשננו, מהיום אין לנו קווים אדומים"

    שלמה ריזל 1 Comment on ממעמקי הבונקר נסראללה מאיים: "תשננו, מהיום אין לנו קווים אדומים"

    לאחר כישלון הפעולה של חיזבאללה. חסן נסראללה נאם ושיבח את "ההישג" של ארגונו: "ההתנגדות ניהלה את המבצע באור יום. המטרה הושגה… המטרה נפגעה בוודאות". על מתקפת הרחפנים: "נכשלו במשימתם". כל מטרת הפעולה אומר נסראללה זה להראות לנתניהו שאצלנו הוא לא יהפוך את לבנון לסוריה

    חסן נסראללה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפעולה ההתקפית של חיזבאללה שנכשלה אמש. ממעמקי הבונקר בדאחייה ניסה מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה להראות הישג דרמטי כנגד ישראל בפעולה שלא הצליחה לארגון. בנאום שנשא הערב (שני) התייחס לפעולה התוקפנית של ארגונו כנגד ישראל: "נתניהו ניסה לשנות את המשוואה ואנחנו קיבענו אותה ונתנו לה כוח הרתעה נוסף", הצהיר נסראללה, "עברנו מתגובה בשטח 'לבנוני כבוש' (חוות שבעא) לשטח 'פלסטיני כבוש'. זה חדש".

    נסראללה שב ואיים, "מעתה אם ישראל תתקוף, כל היישובים והכוחות לאורך הגבול יהיו על הכוונת שלנו. שננו את המשפט הזה מהיום אין לנו יותר קווים אדומים" שיגר נסראללה איום מפורש וחד משמעי.

    על מתקפת הרחפנים בדאחייה אמר נסראללה, "שני הרחפנים הישראליים שפעלו בדאחיה בביירות – נכשלו במשימתם. מהיום בו נשאתי הנאום והכרזתי על תגובתנו העתידית ועד היום – הכל היה חלק מתשובתנו לאויב, כולל פעילויות פסיכולוגיות כנגדו" אמר נסראללה ביהירות האופיינית לו.

    לדבריו בזמן המתקפה, "הגבול היה ריק לחלוטין ואף כלל מפקדותיהם בסמוך לו פונו עקב חששם. הם התפנו. ועכשיו, אחרי תגובתנו הם מתחילים להיראות שוב באיזור..". נסראללה שב והתגאה שהפעולה בוצעה באור יום והדבר גרם לעיכוב המבצע, "ההתנגדות ניהלה את המבצע באור יום. המטרה הושגה… המטרה נפגעה בוודאות".

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות