נשיא הונדורס בכותל: "מודה לכם על שמירת המקום הקדוש"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נשיא הונדורס בכותל: "מודה לכם על שמירת המקום הקדוש"

    ראש ממשלת הונדורס הגיע לתפילה בכותל המערבי. בפתק שהטמין בכותל כתב: "תודה אלוקים שאפשרת לי לייצג את הונדורס בזמן הזה בשביל להבטיח את הקרבה לישראל"

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ראשון), הגיע מר חואן הרננדס אלברדו נשיא הונדורס יחד עם רעייתו לביקור בכותל המערבי במסגרת ביקורו בירושלים, בה אמור לפתוח משרד מסחרי – דיפלומטי.

    הנשיא התרגש מאוד מהביקור, ואמר כי ביקר כאן לפני קרוב לשלושים שנה (בשנת 1991), ביקור שהשפיע עליו מאד. הוא שמח שהעם היהודי מופקד על מקום קדוש זה ופותח את שעריו בפני כל באי עולם, והוא שמח לחזור ולבקר במקום הקדוש הזה.

    רב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א אמר עם הנשיא פרק קכ"א בתהילים ובירך אותו בתפילת שלמה המלך שכל תפילותיו ותפילות ארצו יתקבלו ברצון.

    WhatsApp Image 2019-09-01 at 13.42.58

    הנשיא נשא תפילה אישית במשך שעה ארוכה, טמן פתק בין נדבכי הכותל המערבי וכתב בספר האורחים של הכותל המערבי: "תודה אלוקים שאפשרת לי לייצג את הונדורס בזמן הזה בשביל להבטיח את הקרבה לישראל. שזו תהיה תחילת הברכות לעמנו. תודה לישראל אחינו השומרים על עיר קודש זו. שהשלום ימשיך להתפשט בין עמי העולם. אלוקים יברך את הונדורס".

    בסיום ביקורו אמר הנשיא: "מדינת ישראל יכולה לראות בהונדורס אחות תאומה. אנו פותחים כעת מערכת יחסים חדשה. יש לי זכות להיות נשיא הונדורס ואני מודה לכם על שמירת המקום הקדוש הזה".



    0 תגובות