הגר"ד יוסף במעמד סיום בין הזמנים באלעד: "הם לא יחנכו אותנו"

    ישראל בן צבי No Comments on הגר"ד יוסף במעמד סיום בין הזמנים באלעד: "הם לא יחנכו אותנו"

    במעמד רבנים ואישי ציבור בראשות הגאון הגדול הרב דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה, חגגו מאות בחורי ישיבות בעיר אלעד את סיום ישיבות 'בין הזמנים' בסיומי מסכת אותם למדו בישיבות. הגר"ד יוסף זעק על שנאה כנגד לומדי התורה: "בדרך התורה נלך ונקדש שם שמיים". גלריה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (מוצ"ש) התקיים מעמד סיום ישיבות בין הזמנים לבני הישיבות הקטנות והגדולות. בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף, רבני העיר הגר"מ מלכה והגרש"ז גרוסמן, וכן אורח הכבוד שר הפנים אריה דרעי. ראש העיר ישראל פרוש ומ"מ ראש העיר  יהודה בוטבול.

    באירוע שהתקיים לכבודה של תורה, קיימו בחורי הישיבות סיומי מסכתות שנלמדו בישיבות בין הזמנים ברחבי העיר. את המעמד הנעימו תזמורת המנגנים עם מוישי רוט ונמואל הרוש.
    הגר"ד יוסף חיזק את בני הישיבות השוקדים על תלמודם, ומחה בחריפות נגד החלטות בית המשפט המנסות לערער את חומות החינוך הטהור: "הם רוצים לכפות את דעתם על הציבור החרדי, הם רוצים לחנך אותנו, להתערב בחיינו, היו לא תהיה. לא ניתן להם. בדרך התורה נלך לקדש שם שמים".

    השר דרעי הודה בדבריו לראש העיר הרב ישראל פרוש ולמ"מ ראש העיר הרב יהודה בוטבול על העבודה המאומצת למען תושבי העיר ועל היוזמה לפעילויות לכל המשפחה בימי בין הזמנים.

    השר דרעי חיזק את בני הישיבות ואמר: "הניסיונות של הבחורים בדור הזה, זה לא היה מעולם, ואתם יושבים ולומדים שלושה סדרים, לומדים בבין הזמנים מול כל הפיתויים של העולם, אתם מלאכים. אשרינו שזכינו לראות דור כזה".

    מ"מ רה"ע יהודה בוטבול הודה לשר הפנים השר  דרעי על כל הסיוע לעיריית אלעד בכל התחומים וכן לראש העיר הרב ישראל פרוש על העזרה והתמיכה בכל הפעילויות לאורך השנה. והבטיח כי בעתיד יהיו עוד אירועים רבים שירוממו את קרנם של בני התורה הספרדים בעיר.

    212A1192 212A1000 212A0877 212A0302 212A0088



    0 תגובות