ראה"מ תוקף בחריפות: "אני לא יכול להירגע – גונבים לנו את הבחירות"

    איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ תוקף בחריפות: "אני לא יכול להירגע – גונבים לנו את הבחירות"

    ראש הממשלה שוחח עם פעילי הליכוד והתייחס להחלטת השופט מלצר שלא להציב מצלמות בקלפיות: "איך תהיה דמוקרטיה? איזה פגיעה בפרטיות יש כאן". נתניהו תקף בחריפות את בעלי ערוץ 12: "אף אחד לא בחר אותם, הם לא נותנים שיתחרו בהם כי הם מתנגדים לתקשורת חופשית"

    צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה דיבר הערב (מוצ"ש) עם תומכי הליכוד והתייחס למספר נושאים חשובים שעל סדר היום הביטחוני והפוליטי. נתניהו דיבר על המתיחות בצפון ואמר: "אני לא יכול להרחיב לגבי מה שקורה בצפון. בשבוע האחרון העירו אותי כל לילה בטלפון האדום. אני חושב כל לילה על הילדים שלנו ועל החיילים שלנו".

    ביחס לבקרת המצלמות על הקלפיות תקף נתניהו את החלטת השופט מלצר: "איך מאפשרים דמוקרטיה? לא אומרים "יהיה אחד שיבדוק" אלא בקרה אמיתית זה ריבוי מבקרים. המועמדים השונים מביאים משקיפים וככה אנחנו יודעים. אני לא יכול להירגע מזה שכשאנחנו מביאים משקיפים עם מצלמות בכל קלפיות ובכל מהמגזרים – אומרים לנו "לא". אומרים שזה נוגד את הפרטיות. אף אחד לא מצלם מאחורי הפרגוד, על איזו פגיעה בפרטיות מדברים? היועץ המשפטי והשופט מלצר החליטו אחרת. גונבים פה את הבחירות. אני פשוט נדהמתי מזה".

    ראש הממשלה הוסיף לתקוף את כלי התקשורת שמזוהים עם השמאל, לאור ההדלפות מהפרקליטות לתקשורת ערב הבחירות: "הם עושים לי משפט שדה ערב בחירות, ניסיון להשחרה של הפרקליטות והתקשורת כדי להטות את תוצאות הבחירות. כל הדבר הזה קורס, הוא אידיוטי לחלוטין".

    ראש הממשלה הוסיף וסימן את האנשים שפועלים מאחורי הקלעים כנגדו מבלי שהציבור יידע: "מי עושה את זה? זה לא רק גיא פלג, הוא בובה, זה בפועל הרביעייה הסודית שמושכת בחוטים – אבי וייס מנכ"ל חדשות 12, אבי ניר שמוביל את "קשת", דרורית ורטהיים, יצחק תשובה – אף אחד לא בחר אותם, הם לא נותנים שיתחרו בהם כי הם מתנגדים לתקשורת חופשית. למה אתם חושבים שהם מתגייסים נגדי? כי אני מנסה לשבור את המונופול שלהם".

    לדבריו, "אבי וייס מנחה את פלג ואת אברמוביץ׳. והם מדברים על עיתונות חופשית בזמן שהם מגוייסים לחלוטין לעשות פיגוע לדמוקרטיה הישראלית. התשובה היא בקלפי – צאו החוצה, תבואו ותביאו את מצביעי הליכוד, אסור להישאר בבית אחרת נקבל את גנץ ולפיד כמפלגה הגדולה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה כל כך מצחיק לראות את ביבי בלחץ חחחחחחחחח