חמאס למצרים: "מוכנים לעימות עם ישראל ברגעים אלו"

    שלמה ריזל No Comments on חמאס למצרים: "מוכנים לעימות עם ישראל ברגעים אלו"

    משלחת בכירי חמאס שהגיעה לקהיר העבירה מסר חריף לישראל, "כל תגובה כנגד עזה תיענה בתגובה קשה מאוד". בחמאס מתמרמרים כי הם ממלאים את חלקם בהפגנות על הגדר והבלונים ואילו ישראל הורידה את אספקת הדלקים בחצי לרצועה

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתון הערבי אל-ערבי אל-ג'דיד מדווח כי משלחת בכירי חמאס שנשלחה לקהיר בנוגע להסדרה בין ישראל לחמאס, העבירה מסר חריף לפיו, כל תקיפה ישראלית נגד עזה תענה בכוח רב וצפויה תגובה קשה מצידנו.

    בחמאס אמרו בקהיר: "הסכם הרגיעה נכתב בדם ואנו מוכנים להיכנס לעימות עם ישראל ברגעים אלו", הצהירו למצרים בקהיר. על פי הדיווח, בחמאס הביעו מורת רוח מכך שבעוד בארגון מילאו את חלקם בהבנות בנוגע לבלוני התבערה והפחתת האלימות בהפגנות השישי, ישראל צמצמה השבוע את אספקת הדלקים לרצועה. בנוסף, מקורות מצריים אמרו לעיתון כי בקהיר לא מרוצים מהקשר של חמאס עם איראן וחיזבאללה על רקע המתיחות בצפון.

    בחמאס שוכחים את הרקטות ששוגרו מהרצועה לעבר מרכזי אוכלוסייה בישראל. שבתגובה לכך ישראל הפציצה ברצועה והורידה את אספקת הדלקים. בחמאס משייכים את הירי, לארגון הג'יאהד האסלאמי שמופעל ע"י איראן ומעוניין בעימות מול ישראל. בחמאס מרסנים אותו בהצלחה מועטה עד כה. לכן בארגון רואים את עצמם כאלו שממלאים את חלקם בעסקה.



    0 תגובות