חיילי צעצוע: פעילי חיזבאללה השפילו והכו את חיילי יוניפי"ל שנכנעו

    שלמה ריזל 1 Comment on חיילי צעצוע: פעילי חיזבאללה השפילו והכו את חיילי יוניפי"ל שנכנעו

    מועצת האו"ם חידשה את המנדט של חיילי יוניפי"ל בדרום לבנון. השגריר דנון אמר בישיבה: "נוסח המנדט המעודכן מעביר מסר ברור לממשלת לבנון – רסני את חיזבאללה" | בסרטון שהופץ ברשתות ערביות נראים פעילי חיזבאללה מכים ומשפילים את חיילי יוניפי"ל ושורפים את רכבם

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    או"ם שמום: בדיון שנערך היום (חמישי) במטה האו"ם בניו-יורק הצביעו חברי המועצה בעד חידוש מנדט כוחות יוניפי"ל בדרום לבנון בגבול עם ישראל עד לסוף אוגוסט 2020. בכתב המנדט החדש העבירו ביקורת מרומזת ורכרוכית כלפי לבנון. וכך נכתב: "זוהי קריאה ברורה לממשלת לבנון לאפשר גישה לכוח יוניפי"ל והגברת הדיווח על העברת הנשק לגורמי הטרור בלבנון".

    שגריר ישראל לאו"ם דני דנון אמר בישיבה כי "נוסח המנדט המעודכן מעביר מסר ברור לממשלת לבנון – רסני את חיזבאללה. האחיזה של ארגון הטרור בדרום לבנון נועדה לפגוע במדינת ישראל בלבד ומסכנת את האזור כולו. ישראל לא תקבל מציאות כזו וקוראת לקהילה הבינלאומית לפעול גם היא בנחישות נגד הזרוע האיראנית בלבנון".

    בתוך כך, מסרטון שהופץ ברשתות הערביות, נראים פעילי חיזבאללה יממה לאחר התקיפה שמיוחסת לישראל בלבנון, מכלים את זעמם על רכבי האמר של חיילי יוניפי"ל. למרבה הבושה החיילים/רובוטים ששהו ברכב הצבאי למחצה, לא הרחיקו את המתפרעים, להפך, נכנעו ללא תנאי ומסרו את נשקם לחיילי חיזבאללה.

    צפו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גועל נפש מי שלח את הסמרטוטים האלו לשם???????