טיסות ישירות ליפן

    עפר גדנקן No Comments on טיסות ישירות ליפן

    אל על מכריזה על תחילת מכירת כרטיסי טיסה בנתיב החדש לטוקיו
    הקו החדש יחל לפעול ב-ט"ו אדר תש"פ בשלוש טיסות שבועיות ישירות במטוסי הדרימליינר החדשים

    אילוסטרציה
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אל על הכריזה  על השקת טיסות ישירות בין ישראל לטוקיו, יפן ועל תחילת מכירת כרטיסי טיסה בנתיב החדש לטוקיו. קו הטיסות החדש ליפן יחל לפעול ביום רביעי, ט"ו אדר (שושן פורים) תש"פ – 11 במרץ 2020.  זו הפעם הראשונה שיפעל קו טיסות סדיר וישיר בין שתי המדינות. הקו יופעלו שלוש טיסות שבועיות במטוסי הבואינג 787 דרימליינר החדישים של אל על. לרגל תקופת ההשקה, עד 10/9/19, אל על תציע כרטיסי טיסה במחיר החל מ – $999 הלוך ושוב, במחלקת תיירים הכוללים כבודה והושבה. כמו כן, תינתן הטבה מיוחדת לחברי מועדון הנוסע המתמיד ובעלי כרטיס האשראי FLYCARD לרכישת כרטיסים תמורת נקודות במחיר מופחת.

    מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "אנו מתרגשים לפתוח במכירת כרטיסים לטיסות אל על הישירות לטוקיו. ההחלטה על פתיחת נתיב טיסה ישיר ליפן התקבלה לאחר בקשות הולכות וגוברות של לקוחותינו וכעת נוכל להציע את חווית הטיסה במטוסי הדרימליינר החדשים גם בטיסות ישירות ליפן.  הקו החדש יאפשר לקדם ולפתח את התיירות היפנית לישראל ולחשוף את אזרחיה של יפן להיסטוריה ולנופים הייחודיים של ישראל.  פתיחת הנתיב הישיר ליפן, צפויה להגדיל את התנועה ולחזק באופן משמעותי את הקשרים הכלכליים והמדיניים בין ישראל ויפן."

    השקת הקו היא חלק מאסטרטגיית החברה להרחבת רשת יעדיה בהתאם לביקושי הקהל הישראלי והתיירות הנכנסת לישראל במקביל להתחדשות צי המטוסים של החברה. לאחרונה, השיקה אל על קווים לסן פרנסיסקו, לאס וגאס, אורלנדו (בחודשי הקיץ), ניס ומנצ'סטר ותחל להפעיל טיסות ישירות לשיקגו בשנת 2020. זאת, לצד התחדשות בצי מטוסי הדרימליינר חדשים, המונה עד כה 11 מטוסים ואשר ימנה עד מרץ 2020 ,16 מטוסים.  הביקוש ליפן כיעד תיירותי ועסקי גדל בשנים האחרונות במספרים נרחבים. כ-40,000 ישראלים ביקרו ביפן בשנת 2018 וכ-20,000 יפנים בישראל.

    טיסת הבכורה של אל על מנתב"ג לטוקיו, LY091, תמריא ביום רביעי, ט"ו באדר תש"פ  11/3/2020 וטיסת הבכורה מטוקיו לישראל, LY092, תמריא למחרת ביום חמישי,ט"ז באדר 12/3/2020.

    לו"ז הטיסות החל מאביב 2020:

    • טיסות ההלוך LY091 תצאנה מנתב"ג בימים מוצ"ש, שני ורביעי. זמן טיסה כ- 11:30 שעות
    • טיסות החזור LY092 תצאנה מטוקיו בימים ראשון, שלישי וחמישי. זמן טיסה כ-12:30 שעות

     במסגרת ההשקה תינתן הטבה מיוחדת לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ובעלי כרטיס האשראי FLYCARD:

     

    • למחזיקי כרטיס האשראי פליי קארד:
      כרטיס החל מ-2000 נקודות כולל תוספת מזומן.
    • הטבה מיוחדת לחברי מועדון הנוסע המתמיד:
      כרטיס החל מ-2,400 נקודות כולל תוספת מזומן.


    0 תגובות