המשנה למנכ"ל פועלים פורש לאחר כ-7 שנים בבנק

    עפר גדנקן No Comments on המשנה למנכ"ל פועלים פורש לאחר כ-7 שנים בבנק

    עופר קורן, משנה למנכ"ל בנק הפועלים ו-CFO, הממונה על החטיבה הפיננסית, הודיע למנכ"ל הבנק, על החלטתו לסיים את עבודתו בבנק. קורן יסיים את תפקידו, בעוד מספר חודשים, בתיאום עם הנהלת הבנק, בתום כשבע שנות עבודה בבנק.

    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קורן החל את דרכו בבנק כמנהל המרכז לניהול אסטרטגי, בהמשך הקים וניהל את היחידה ליישום הרפורמה להגברת התחרות) "חוק שטרום") ולאחר מכן מונה לחבר הנהלה, כ CFO של הבנק. במסגרת תפקידיו, הוביל קורן את ההנפקה המוצלחת של ישראכרט וכן את הנפקת שב"א. הוא היה שותף לגיבוש אסטרטגיית התשלומים של הבנק וייזום אפליקציית ביט, הוביל את גיבוש הסכמי התפעול עם חברות כרטיסי האשראי ועם מאסטרקארד, ניהל תהליכי תכנון אסטרטגי רבים והוביל את תהליך התכנון הפיננסי של הבנק.

    בתפקידו הנוכחי, נמצאים תחת אחריותו חשבות הבנק, האגף הפיננסי, ניהול ההון, ניהול קשרי משקיעים, היחידה הכלכלית ואגף הייעוץ. קודם הצטרפותו לבנק שימש קורן כיועץ עסקי/אסטרטגי והיה שותף בחברת הייעוץ טריגר/פורסייט, בה עבד שמונה שנים.

    עופר קורן: "היתה לי הזכות ליהנות מתקופה משמעותית, מלאת אתגרים, חוויות, עשייה והתפתחות אישית בבנק, שהינו אחד הארגונים המובילים בישראל. לאחר מספר שנים אינטנסיביות מאוד, ברצוני לבחון אפיקים מקצועיים חדשים. אני מודה מאוד לאריק פינטו ולעודד ערן על ההזדמנות ובעיקר על האמון, הגיבוי והעשייה המשותפת והמוצלחת לאורך כל הדרך".

    אריק פינטו, מנכ״ל בנק הפועלים: ״קיבלתי בצער רב את הודעת ההתפטרות של עופר קורן. עופר הוא אחד הטאלנטים הבולטים של בנק הפועלים, אסטרטג ואחד המוכשרים בתחום הפיננסים בישראל. הוא הגיע להישגים משמעותיים בבנק בכל התפקידים אותם מילא, כאשר בתפקידו האחרון הוביל בהצלחה גדולה את הנפקת ישראכרט. אני בטוח שנכון לו עתיד מזהיר מבחינה מקצועית״.



    0 תגובות