- רדיו קול חי - -

שנת הלימודים נפתחה, ילדי קרן ההסעות מתחננים: תעזרו לנו להגיע לביה"ס

גדולי ישראל יוצאים, לקראת פתיחת שנת הלימודים הבעל"ט, בקריאה אישית נרגשת עבור מגבית חירום של 'קרן ההסעות', כאשר גורל עשרות אלפי ילדי ישראל נתון על כף המאזניים.

כעת עם פתיחת שנה"ל הבעל"ט מתברר כי ב"ה אלפי ילדים מתדפקים על שערי בתי הספר התורניים של החינוך העצמאי ברחבי הארץ. הורים מסורתיים מהצפון ומהדרום מבינים שהחינוך התורני הוא החינוך הערכי והאמיתי, אולם בהעדר הסעה מסודרת לבית הספר התורני, שלפעמים כרוך בקרוב לשעה נסיעה מידי יום, הם בקל מתפתים לשלוח את ילדם לחינוך חילוני שמצוי להם בהישג יד.

בקרן ההסעות עומדים בימים אלו מול גל של פניות של מנהלי בית ספר ושל הורים המתחננים לקווי הסעה מסודרים אולם הדבר כרוך בעלות כספית אדירה. גדולי ישראל שיודעים את הצורך הכביר בחיזוק קרן ההסעות ובעתיד החינוך הטהור של עשרות אלפי ילדי ישראל כותבים במפורש "וחובה גמורה לכ"א מישראל להשתדל שלא יפחות מכדי אימוץ ילד אחד (12X100) לשנה וכל המוסיף מוסיפין לו"

בקרן ההסעות מבהירים כי המגבית הנוכחית מיועדת לצורך מימון ההסעות באופן דחוף ביותר, עבור קווים קיימים שלא נמצא המימון עבורם. "אם ח"ו לא נצליח להגיע אל היעד נאלץ בלב כבד לקצץ ולהוריד קווי הסעות על כל המשתמע מכך", אמרים בכאב ראשי הקרן.

ארגון "קרן ההסעות" שנוסד ע"י גדולי הדור זצוק"ל, מסיע מידי יום יותר מ-20,000 ילדים טהורים מבתים מתחזקים אל 123 בתי ספר תורניים של החינוך העצמאי. ללא הסעה זו, אלפי ילדים אלו היו נשלחים ללמוד בבתי ספר כפרניים רח"ל ללא שמץ של תורה ויהדות

היום, יום ראשון, א' באלול תשע"ט, עם פתיחת שנת הלימודים הבעל"ט, יתקיים מעמד תפילה מיוחד בבית מרן רשכבה"ג שר התורה רבי חיים קניבסקי שליט"א להצלחת התורמים לקרן ההסעות. מרן שר התורה וגדולי ישראל שליט"א יחד עם ילדי קרן ההסעות יעמדו בתפילה למען ילדי התורמים שנרתמו לקריאת גדולי ישראל שליט"א ואמצו ילדים מקרן ההסעות כדי שירוו נחת מילדיהם שלהם. מידה כנגד מידה. כשם שאותם ההורים לקחו תחת חסותם ילד שיזכה לחינוך תורני, כך יזכו גם הם לנחת תורני מילדיהם כפי שמבטיחים גדולי ישראל במכתבם.

להצטרפות לקריאת הקודש של גדולי הדור שליט"א לאימוץ ילד ניתן לפנות למוקד ההתרמה: 1700-50-66-22 ת.ד. 257 בני ברק. או בהעברה לבנק הפועלים סניף 655 מס' ח-ן: 339991.

הרב קנייבסקי

הרב אדלשטיין