נתניהו בכנס לעולי רוסיה: "ליברמן חתם על הסכם שת"פ עם גנץ ולפיד"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו בכנס לעולי רוסיה: "ליברמן חתם על הסכם שת"פ עם גנץ ולפיד"

    ראש הממשלה השתתף הערב בכנס ענק של הליכוד לדוברי רוסית בבת-ים. בכנס התייחס ראש הממשלה לחשש מאיבוד שלטון הליכוד: "גם איימן עודה וגם ליברמן התחייבו לתמוך בגנץ" | נתניהו התייחס לתוכנית המדינית שתפורסם לאחר הבחירות: "מי אתם רוצים שיתמודד עם פוטין וטראמפ?"

    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הששתף הערב (רביעי) בכנס תמיכה ענק של 2,000 פעילי ליכוד דוברי רוסית הערב בבת ים. ראש הממשלה התייחס לדיל כביכול בין ליברמן ללפיד וגנץ על ראשות הממשלה.

    ראש הממשלה אמר לקהל דוברי הרוסית כי יש הצבעה רק בפתק אחד ואילו ליברמן רוצה להוריד אותו מכסאו: "לצערי יש מי שהחליט שלא לתמוך בממשלת ימין. אחד מהם זה איימן עודה. וכמו איימן עודה, לצערי, איווט ליברמן גם הוא התחייב לתמוך בבני גנץ. ליברמן חתם על הסכם שיתוף פעולה עם לפיד וגנץ"

    עוד הוסיף ראה"מ: "ליברמן אומר השבוע לפעיליו שצריך למנוע ממני להיות ראש הממשלה. מי שרוצה אותי כראש ממשלה חייב להצביע רק לליכוד. אין הצבעה בשני פתקים, יש רק פתק אחד – מחל. מי ששם פתק לליברמן בעצם שם פתק לממשלה של גנץ ולפיד".

    נתניהו גם התייחס לתוכנית המדינית של טראמ ואמר: "הערב התבשרנו שתוכנית המאה של הנשיא טראמפ תוצג לעולם אחרי הבחירות. יש לי הערכה סבירה שזה יהיה קרוב מאוד אחרי הבחירות. מי אתם רוצים שינהל את המשא ומתן מול הנשיא טראמפ על תוכנית המאה? אני בראשות ממשלת ימין והליכוד או גנץ ולפיד?".

    עוד הוסיף ראש הממשלה והכניס את פוטין לנאומו: "אתם חושבים שטראמפ או פוטין יתרשמו במיוחד מגנץ או לפיד? זאת השאלה של הבחירות האלה, כי הנושא המדיני יפגוש אותנו בעוד כמה שבועות במלא עוצמתו. מי יוביל את מדינת ישראל ברגע הקריטי הזה? הצמד הזה? הם בקושי יכולים לנהל את המפלגה שלהם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ליברמן יהיה בחוץ זה הדבר הכי חשוב כרגע הסקרים משקרים זה פייק ניוז שליברמן מקבל עשרה מנדטים 67 אחוז מהבוחרים של ליברמן הם בוחרים פריכים שלא בטוחים שיצביעו בשבילו והסיכוים גדולים שימחק מהמפה הפוליטית