תעלומת גל ההצתות ברמת בית שמש: תחרות הדלקת אש אחרי הלימודים

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on תעלומת גל ההצתות ברמת בית שמש: תחרות הדלקת אש אחרי הלימודים
    שריפה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לזה לא ציפו החוקרים. אם עד היום חשדם של חוקרי השריפות והשוטרים, היה על הצתות מכוונות, או רשלנות בהדלקת אש במקומות ציבוריים, הרי שהסיפור הבא הפתיע את החוקרים וגם אתכם. בעקבות הצתות חוזרות באזור רמת בית שמש, נפתחה חקירת משטרה, נאספו ממצאים וראיות ובמהלכה נדהמו החוקרים לגלות כי 7 החשודים בהצתות הנם קטינים בני 12 ביחד עם קטינים נוספים הצעירים מהם.

    במסגרת החקירה התברר כי הקטינים נהגו להחביא חומרי בערה בסמוך למקומות בהם למדו ובהפסקות או בסיום יום הלימודים הציתו, על פי החשד, חורש טבעי, ואחרי כן המתינו וצפו בפעולות הכיבוי. במספר מקרים נאלצו כוחות המשטרה והכיבוי לפנות דיירים רבים מבניינים ומוסדות חינוך בעקבות הסכנה שנשקפה במקום.

    החקירה הקיפה 70 מקרים של הצתות שהתרחשו לאורך קרוב לשנה באזור רמת בית שמש בהם נגרם נזק רב לחורש טבעי ולא פעם תוך סכנה מיידית לציבור ורכושו.

    כאמור מפאת גילם הצעיר הקטינים והורים הגיעו לחקירה שבסופה שוחררו בתנאים, גורמי הרווחה עורבו במקרה.

    במשטרה ציינו, "מדובר בחקירה מורכבת במהלכה פעלנו במגוון מישורים שונים ופעולות חקירה על מנת להגיע לזהותם של המציתים. לצערנו, ייתכן ומדובר במעשי קונדס חמורים שגרמו לנזק רב ועלולים היו לגרום לפגיעה קשה בנפש. משטרת ישראל קוראת להורים להשגיח על מעשי ילדיהם שעלולים להביא לסכנה מידית לחיי אדם ורכוש.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בית שמש היא לא עיר שפותחת שעריה לחילונים אבל כנראה שהתורה לא מרסנת את הילדים שם שמבצעים על פי העיתונות הצתות מתוך שעמום!
      הילדים האלה פשעו פשעו פשעו לטבע, לחי ולצומח, שרפו חיים עצים ובעלי חיים, וההורים שלהם אשמים בדיוק כמותם כי לא חינכו אותם להעריך את העולם.

      1. לא הבנתי איך זה קשור לאי פתיחת שערים לחילונים- כדברך?