ליברמן הקול המכריע: "אם לנתניהו לא יהיה 61 ממליצים הוא יוחלף"

    איתי גדסי 2 Comment on ליברמן הקול המכריע: "אם לנתניהו לא יהיה 61 ממליצים הוא יוחלף"

    המערכת הפוליטית עדיין עומדת על מאבק בין שתי המפלגות הבכירות. ליברמן ממשיך להיות לשון המאזניים. יהדות התורה עוקפת את ש"ס במנדט. דוד ביטן: "כחול לבן לא מחזיקים את עצמם, אחרי הבחירות הם יתפרקו"

    נתניהו וליברמן צילום: חיים צח, לע"מ
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר חדש של חדשות 12 המתפרסם הערב (שבת) מגלה, כי המאבק על הצמרת עדיין נמשך לאחר שהליכוד וכחול לבן מקבלים תוצאה זהה במספר המנדטים. גם אביגדור ליברמן ממשיך להיות לשון המאזניים ומקבל 10 מנדטים שיכולים להכריע את זהות ראש הממשלה הבא. יהדות התורה עוקפת את ש"ס במנדט והופכת להיות המפלגה החרדית הגדולה ביותר.

    אילו הבחירות היו מתקיימות היום למי היית מצביע?

    הליכוד – 30 מנדטים. כחול לבן – 30 מנדטים. ימינה – 11 מנדטים. הרשימה המשותפת – 11 מנדטים. ‏ישראל ביתנו – 10 מנדטים. יהדות התורה – 8 מנדטים. המחנה הדמוקרטי – 7. ‏ש״ס -7 מנדטים. ‏העבודה-גשר – 6 מנדטים.

    סך הכל: ‏ממליצי נתניהו 56. ‏ממליצי גנץ 43. אך לא מדובר במספר סופי.

    כזכור, יו"ר הרשימה הערבית המשותפת ח"כ איימן עודא הצהיר בריאיון לידיעות אחרונות, "כי ייתכן והם ימליצו על בני גנץ לראשות הממשלה וכי ייתכן וגם יהיו חלק מהממשלה הבאה".

    ח"כ דוד ביטן בכאן רמז על האפשרות הסבירה שחוסן לישראל תפרוש ותחבור לקואליציה בגלל חוסר האמון בין הרשימות: "כחול לבן הם פאטה מורגנה. לא עושים כלום ויושבים על 35 מנדטים. הם בעצמם לא מאמינים לזה, מחזיקים את המפלגה שלהם על 'אנטי ביבי' וברגע שהוא ייבחר שוב הם יתפרקו על בטוח".

    ח"כ ליברמן אמר: "יש הרבה אנשים ראויים בליכוד ומי שיחליטו לבחור במקום יהיה מקובל עליי, אני לא נכנס שם פנימה. אם לנתניהו לא יהיו 61 המלצות אחרי סבב פגישות אצל הנשיא, ברור שלמחרת היום הוא יוחלף".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      10 מנדטים ליברמן מקבל מהקולות הרוסים דרך הסתה לדת היהודית! זה רק מראה את פניהם האמיתיות של העולים לגבי הזהות היהודית! הרי ידוע ש400 אלף מתוך המליון + לא יהודים בכלל! 400 אלף זה משפיע מאוד בבחירות