קואלצית גנץ-ערבים • פרץ: "מהלך חשוב שישנה את החברה בישראל"

    איתי גדסי 2 Comment on קואלצית גנץ-ערבים • פרץ: "מהלך חשוב שישנה את החברה בישראל"

    יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ, התייחס לאפשרות של הקמת ממשלת שמאל ערבים בראשות בני גנץ ואמר: "אם הרשימה המשותפת רוצה להיכנס לממשלה ציונית אין סיבה לדחות אותה" | ליברמן הגיב בפאניקה: "הליכוד יקים ממשלה בתמיכת הערבים"

    עמיר פרץ היום בכנס מפלגתו צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר פרסום דבריו של איימן עודה יו"ר הרשימה המשותפת, "כי הוא לא פוסל להכינס לקואליציה בראשות בני גנץ יחד עם מפלגות השמאל האחרות". יו״ר העבודה גשר ח"כ עמיר פרץ הגיב על דבריו ואמר: "אם הרשימה המשותפת מקבלת על עצמה להכנס בשותפות לממשלה ציונית אין סיבה לדחות אותה. כי המשמעות היא שהמשותפת השתנתה".

    עוד הוסיף פרץ: "צריך לראות בכך מהלך חשוב שעשוי לשנות מקצה לקצה את תפיסת העולם של ערביי ישראל והשייכות שלהם לחברה הישראלית, דבר שעשוי להרגיע את המתחים בין האוכלוסיה הערבית והיהודית בישראל".

    לסיום אמר: "למרות זאת, קשה לי להאמין שהמהלך יעבור בגלל הנוכחות של בל״ד ברשימה".

    ליברמן הגיב בפאניקה לפרסום דבריו של עודה ואמר: "מה שמסתתר מאחורי ההודעה המוזרה הזו זה ניסיון לתת גושפנקה לשיתוף פעולה מסוכן בין הליכוד לרשימה המשותפת, כאשר היעד הוא הקמת ממשלה עם החרדים בתמיכת המפלגות הערביות".

    ח"כ אחמד טיבי התייחס להסכמת איימן עודה לשבת בקואליציית מרכז שמאל ואמר: "אנחנו רוצים להשפיע יותר, אבל להיות חלק מהממשלה זה לשאת באחריות קולקטיבית להחלטותיה. אם תהיה מלחמה בעזה, גם אם נתנגד לכך, אנחנו נושאים באחריות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בס" ד -, אינשאללה! / במהרה בזמננו הקצר .

    2. 1

      הקומוניסט המוזר הזה נולד חמישים שנה מאוחר יותר… בגלל האנכרוניזם שלו, כנראה אין צורך להגיב על דברי ההבל של "שינוי חברתי"…