סער תוקף: "גנץ חסר ניסיון; ברק מבייש את עברו ובנט ושקד בתחנת ביניים"

    איתי גדסי 3 Comment on סער תוקף: "גנץ חסר ניסיון; ברק מבייש את עברו ובנט ושקד בתחנת ביניים"

    השר לשעבר, חבר הכנסת גדעון סער (הליכוד) תוקף בראיון את מהלכיו של גנץ: "עשה טעות כשהציב עצמו כמועמד לראשות ממשלה ללא ניסיון פוליטי מדיני" • לבנט ושקד: "חניית ביניים" • ומה יש לו לומר על הביקורת שהעביר על ראש הממשלה?

    גדעון סער צילום: משה גולדשטיין
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ גדעון סער פותח את הפה. על שקד: "היא תהיה בליכוד, כרגע היא בחניית ביניים". על בנט: "גם הוא יהיה בליכוד". הראיון המלא עם הכתב הפוליטי של "ישראל היום-יהודה שלזינגר, יפורסם מחר (ו') במוסף "שישבת"

    מכל חברי הליכוד, סיפורו של גדעון סער הוא המעניין ביותר. מי שעזב את הליכוד וחזר למקומות הגבוהים, הספיק להיות על המטרה של ראש הממשלה, להיות מואשם בפוטש ולעבור אותו בשלום. הוא מסומן כמי שגם יכול להחליף את נתניהו ביום שאחרי. בראיון ליהודה שלזינגר ב"ישראל היום", מתייחס סער לסוגיות הבוערות רגע לפני הבחירות.

    סער נשאל על תרחיש שלפיו נתניהו לא יוכל להרכיב את הממשלה, ומה שיעשו בכירי הליכוד במקרה שכזה. לדבריו: "עיתונאים לא יושבים מול אנשי כחול לבן ואומרים 'אם גנץ לא יצליח, תמליכו את אשכנזי'. למה אין שאלה כזו?! אני לא מוכן לקחת חלק בניסיון לתקוע טריז בתוך הליכוד ערב בחירות, בשעה שאין לזה שום הצדקה. זה מתבצע בכוונה בתוך הליכוד, כדי לנסות לפגוע באחדות בתוך הליכוד. בתוך הליכוד יש אחדות של יעד ומטרה. המטרה היא שתקום ממשלת ליכוד בראשות נתניהו. האם זה בר השגה? כן".

    לסער יש לא מעט דברים לומר על יריביו הפוליטיים. על איילת שקד אומר סער: "היא תהיה בעתיד בליכוד. כרגע היא בחניית ביניים", וכי הוא מקווה ש"גם נפתלי בנט יהיה בעתיד בליכוד". על אהוד ברק הוא חושב ש"היה ראש ממשלה גרוע, מתנהל באופן שלא מכבד את עברו ואת התפקידים הרמים שבהם כיהן בעבר", יאיר לפיד הוא "שמאל בתחפושת של מרכז", ובני גנץ "עשה טעות כשהציב עצמו כמועמד לראשות ממשלה ללא ניסיון פוליטי מדיני".

    סער התייחס לחשדות נגד חברו חיים כץ ואמר: "אני משוכנע על פי מיטב היכרותי ושיפוטי שכץ לא עבר עבירה פלילית, קראתי את החלטת היועמ"ש, ואני משוכנע בחפותו".

    סער התייחס לעובדה שאחרי הפסקת האש ולאחר ירי 500 רקטות לדרום הוא הביע ביקורת פומבית על ראש הממשלה, והשיב: "אני לא מבקר באופן פרסונלי, אני מכבד את ראש הממשלה, ובכל זאת, כשליח ציבור מוטלת עלי חובה לומר את מה שאני חושב. יש חברי ממשלה וקבינט שאומרים שצריך לחדש סיכולים ותוקפים את מדיניות הממשלה – למה הם כן יכולים, ולגדעון סער, שמביע עמדה ברורה, צלולה, עם היגיון פנימי, בלי ממד אישי, אסור?! אם הייתי נוהג בצורה שונה, לא הייתי ראוי להיות שליח ציבור".

    לדבריו: "היתה לי ביקורת ועדיין יש לי ביקורת לגבי התפיסה של המדיניות בעזה. לא שיניתי את דעתי, שביטאתי אותה גם אחרי שתי הפסקות האש האחרונות, אני חושב שהתנאים שבהם הושגו הפסקות האש האלה לא חיזקו אותנו, יש לי דעה שונה בנושא המדיניות כלפי עזה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      סער, לגנץ יש הרבה יותר ניסיון משלך בניהול מערכות גדולות. ותפסיקו עם הבדיחה שלמנדהוא אין ניסיון כדי לנהל את המדינה . אף ראש ממשלה בישראל או נשיא ארה"ב אינו בעל ניסיון שהוא נכנס לתפקיד. הטענות הנבובות האלה מתאימים לאינבצילים מצביעי ביבי.

    2. 2

      גדעון סער,
      ההתנהגות הפחדנית שלך, היא בושה.
      לתת תמיכה לראש ממשלה עם 3 כתבי אישום בכפוף לשימוע, הפיכת מצביע מרכז שמאלה לבוגרים, השחיתות של חברך חיים כ"ץ והתמיכה בו ללא סייג… מבישים אותך!! אתה חסר אומץ לב וחסר מנהיגות…
      אפילו נתניהו לא רואה בך את מחליפו

    3. 1

      חחח…סער מכין את פלוגות הסער לכיבוש הליכוד ב 3 מהלכים.
      המהלך הראשון משא ומתן סודי (שהחל מאחורי הקלעים ) עם כחול לבן לרוטציה בערב הבחירות תהיה התוצאה אשר תהיה כאשר הוא יחליף את החשוד.