שיבא במקום הראשון בעמידה ביעדי איכות ובטיחות המטופל

    עפר גדנקן No Comments on שיבא במקום הראשון בעמידה ביעדי איכות ובטיחות המטופל

    כך לפי דוח מדדי איכות של משרד הבריאות:

    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך להישגי המרכז הרפואי בבחירתו כאחד מעשרת בתי החולים הטובים בעולם על פי מגזין "ניוזוויק",ואחרי שבחודש שעבר עבר המרכז את מבדק האקרדיטציה בהצטיינות יתרה, נחשפו לפני כשבועיים  גם מדדי האיכות הלאומיים לשנת 2018  , מהנתונים עולה כי המרכז הרפואי שיבא השיג את שיעור העמידה ביעדים הגבוה ביותר מבין מרכזי העל הרפואיים  )שיבא, רמב"ם, בילינסון, איכילוב(, העומד על 96% ..

    הדוח, שמסכם את פעילות התכנית הלאומית למדדי איכות, מציג את תוצאות מדדי האיכות של בתי החולים הכלליים, הפסיכיאטריים, הגריאטריים, טיפות החלב, מד"א וחברות האמבולנסים לשנת 2018 . נבדקו סך הכל 54 מדדים  כאשר בית החולים השיקומי בשיבא הכולל גם את האגף הפסיכיאטרי עמד ב- 100% מהיעדים שהוצבו לו.

    אחוזים

    פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי: "קו אחד מחבר בין בחירת שיבא לאחד מעשרת בתי החולים הטובים בעולם, הציון לשבח בו זכה המרכז הרפואי על ידי בוחני מבדק האקרדיטציה ולהישג המרשים בדוח מדדי האיכות, ההישגים הם פרי עבודה מאומצת שנמשכת שנים רבות. הצוותים המסורים, השותפות והחתירה למצוינות של כלל הצוותים הם שהובילו אותנו לשורת הישגים זו."

    ד"ר איל צימליכמן, סמנכ"ל לרפואה וחדשנות: "הישגי שיבא והעמידה בלמעלה מ- 95% ממדדי האיכות של התכנית הלאומית הם הוכחה לעבודה הקשה והבלתי פוסקת של כלל הצוותים והעובדים בשיבא שמעניקים למטופלינו רפואה שעומדת בסטנדרטים גבוהים ללא פשרות. לאורך השנים אנו מפעילים במרכז הרפואי שורה ארוכה של צעדים ופעולות שונות להבטחת איכות הטיפול ואחת מהן היא מדיניות השקיפות. במסגרת זו פרסמנו השנה לציבור הרחב, לראשונה מבין בתי החולים בישראל, את מדדי האיכות שלנו כך שמטופלינו יכולים לעקוב אחריהם באופן רציף מדי רבעון. מיקומו של שיבא במדדים הלאומיים מעיד כי אנו הולכים בדרך הנכונה".



    0 תגובות