בכירי לשכת הבריאות המחוזית ביקרו במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו

    עפר גדנקן No Comments on בכירי לשכת הבריאות המחוזית ביקרו במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו

    בכירי לשכת הבריאות המחוזית האחראית על איזור השרון, ביקרו במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו וסיכמו על הידוק שיתוף הפעולה בין הצדדים

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכירי לשכת הבריאות המחוזית, בראשותה של ד"ר בלה שולמן, הגיעו לביקור בלניאדו. הביקור התקיים לאור שיתוף הפעולה המתקיים בין שני הגופים, רק לאחרונה התקיימה חקירה אפידמיולוגית של לשכת הבריאות, בעקבות אשפוזה של תושבת נתניה שחלתה בעכברת. חקירת לשכת הבריאות התקיימה לאחר קבלת דיווח מהגורמים המוסמכים בלניאדו , על מנת לוודא כי אין חשש של הדבקות של תושבי העיר.

    הנהלת לניאדו, בראשותם של המנכ"ל מר נדב חן , המנהל הרפואי  פרופ' צבי שמעוני ומנהלת הסיעוד גב' אסתר שיר קיבלו את פני האורחים. הביקור נפתח בסקירה מקיפה על תנופת הבינוי והפיתוח בה נמצא בית החולים. תנופת הבינוי כוללת חנוכת מבנים חדשים  למחלקות אורטופדיה וגניקו-אונקולוגיה, סיום בניית מבנה חדש ממוגן למחלקת הדיאליזה,  בנייה של מרכז לידה חדש המכיל 12 חדרי לידה ופגייה , רכש של ציוד רפואי מתקדם והשקעה בתשתיות.

    ד"ר בלה שולמן ציינה את שיתוף הפעולה הקיים בין היחידה למחלות זיהומיות בלניאדו, בראשותו של ד"ר רגב כהן, לבין הצוות האפידמיולוגי בלשכת הבריאות וכן את שיתוף הפעולה הקיים בתחום חינוך לאורח חיים בריא, כגון בעידוד הנקה ליולדות שהשתחררו ממחלקת יולדות ועוד. ד"ר שולמן העלתה הצעה להקים שלוחה של לשכת הבריאות המחוזית בתוך מתחם לניאדו, על מנת לקדם חינוך לאורח חיים בריא, הצעה זו תידון בעתיד הקרוב בין הצדדים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות תתקבל החלטה.

    לאחר הסקירה אותה העביר מנכ"ל לניאדו מר נדב חן, סיירו האורחים בקמפוס בית החולים ועמדו מקרוב על תנופת הבינוי והפיתוח. עם סיום הביקור אמר מנכ"ל לניאדו כי " הקשר בין היחדה למחלות זיהומיות בלניאדו, בניהולו של ד"ר רגב כהן הינו קריטי לבריאות הציבור.  אנו בית חולים קהילתי ורואים חובה וזכות לעצמנו לשתף פעולה עם כלל הגורמים העוסקים בבריאות הציבור"



    0 תגובות