ראה"מ: "אם נידרש למערכה רחבה בעזה נצא אליה גם בזמן בחירות"

    איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ: "אם נידרש למערכה רחבה בעזה נצא אליה גם בזמן בחירות"

    ראש הממשלה רגע לפני עלייתו למטוס לביקור מדיני חשוב באוקראינה, התייחס למערכה המתמשכת מול חמאס. מניעת כניסתן של חברות הקונגרס האמריקני והנזיפה בשגריר ישראל בירדן

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) למערכה המתמשכת מול עזה ואי כניסתם של חברות קונגרס אמריקניות מוסלמיות קיצוניות שתומכות בחרם כלכלי על ישראל ופועלות לשם כך. ראש הממשלה אמר, "כי אם נידרש נצא למערכה רחבה בעזה אם תידרש ללא קשר לבחירות". את הדברים אמר נתניהו לקראת עלייתו למטוס לביקורו באוקראינה.

    נתניהו: "אני יוצא עכשיו לביקור חשוב באוקראינה בהזמנת הנשיא החדש זלנסקי. יש לנו מאות אלפי אזרחים ישראליים שבאו מאוקראינה שמהווים קשר חי בין שתי המדינות, והקשר בינינו הולך ומתהדק. אני אדון עם הנשיא על הקמת אזור סחר חופשי, על הסכם הפנסיות ועל שורה של נושאים אחרים שיחזקו עוד יותר את הקשר המצוין בין שתי המדינות".

    עוד הוסיף נתניהו: "אני מבקש לשבח את צה"ל על הפעולה שחיסלה אתמול חמישה מחבלים בשטח עזה. המשימה שלי היא לשמור על הביטחון ועל השקט, ואנחנו עושים את כל הפעולות הנדרשות לשם כך".

    ראש הממשלה התייחס לחוסר פעילות אינטנסיבית מול חמאס ברצועה: "אני שמעתי אמירות שאני נמנע מלצאת למבצע רחב בגלל שיקולי הבחירות. זה לא נכון. כל מי שמכיר אותי יודע שהשיקולים שלי הם עניינים, הם אמיתיים, ושאני פועל בשיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון בתקיפות ובשיקול דעת".

    עוד אמר ראה"מ: "אם הדבר יידרש, אנחנו נצא למערכה רחבה בלי קשר לבחירות. עם בחירות או בלי בחירות, נעשה מה שדרוש למען ביטחון ישראל".

    "אנחנו עושים את כל הפעולות הנדרשות. הצד השני מרגיש היטב את נחת זרוענו". אמר ראש הממשלה בהתייחסו לפעילות העכשווית מול הרצועה.

    על מניעת כניסתן של חברות קונגרס אמריקני שפועלות לחרם על ישראל אמר נתניהו:  "אנחנו מכבדים את כל חברי הקונגרס, וההנחיה שלנו היא גם לאפשר כדרך קבע ובאופן אוטומטי את הכניסה של כל חברי הקונגרס, דמוקרטים ורפובליקנים. רק לפני שבוע נפגשתי עם עשרות חברי קונגרס דמוקרטיים. כשהשגריר דרמר התבטא, הוא ביטא בדיוק את המדיניות הזאת".

    נתניהו הדגיש כי הוא נפגש רק בשבוע שעבר עם עשרות חברי קונגרס דמוקרטים: "יש לזה רק חריג אחד, והחריג הוא חוק ה-BDS שמחייב אותנו לבדוק כניסה של אנשים שתומכים ב-BDS. בזמן שהשגריר דרמר התבטא, לא הייתה בקשה ספציפית לביקורים הללו וגם לא לו"ז ותוכנית ביקורים ספציפית. מהרגע שהם הביאו זאת, בחנו את זה וקיבלנו את ההחלטה כפי שקיבלנו. זו לא החלטה מפלגתית, זו החלטה עקרונית. אנחנו מכבדים את כל המפלגות בארה"ב בצורה שווה, אבל אנחנו גם מכבדים את עצמנו. מי שבא להטיל חרמות עלינו ובא לכפור בלגיטמציה של מדינת ישראל, אנחנו לא מאפשרים לו כניסה".



    1 תגובות

    מיין תגובות