ח"כ אשר: "נתניהו הוכיח נאמנות ואנחנו הולכים אתו"

    דוד קליגר 1 Comment on ח"כ אשר: "נתניהו הוכיח נאמנות ואנחנו הולכים אתו"

    ח"כ יעקב אשר התארח באולפני "קול חי" והתייחס לאמירות שצוטטו בשמו באשר לשותפות אפשרית עם ח"כ בני גנץ: "אנחנו מדברים עם כל מי שלא שונא אותנו אבל אנחנו לא נפיל את נתניהו; השותפות של החרדים עם הליכוד הוכיחה את עצמה והיא תימשך"

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת "יהדות התורה" חבר הכנסת יעקב אשר התארח היום (ראשון) באולפני "קול חי" בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת אפרים דוד ושוחח עם מאזינים. בפתח התכנית התייחס ח"כ אשר לדברים שצוטטו בשמו בנוגע לאפשרות הליכה עם יו"ר "כחול לבן" בני גנץ: "השמיטו את דבריי המלאים והוציאו את מה שרצו. אמרתי שראש הממשלה בנימין נתניהו הוכיח נאמנות לסיעות החרדיות והשותפות עם הליכוד תימשך. אנחנו לא נהיה אלה שנפיל את נתניהו והליכוד. שאלו אותי באותו כינוס האם אני מדבר עם בני גנץ, עניתי שכן. אני מדבר עם כל מי שלא שונא אותנו".

    בהמשך המשדר, עלה מאזין שקבל על מצב החרדים בעיר בית שמש, תחת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "יש בבית שמש בשכונות המעורבות מגמה נגד החרדים. מענישים את ילדי הגנים החרדיים. זהו ניסיון להדיר ולהצר את רגלי החרדים בעיר. אם זו אג'נדה זה חמור. נאבק בזה".

    על הדרישות הפוליטיות בקדנציה הבאה, אמר ח"כ אשר: "נדרוש את משרד השיכון והבינוי. יש תכנית ברורה לפתרון מצוקת הדיור בציבור החרדי והיא תהיה בהסכם הקואליציוני".

    האזינו לתכנית המלאה:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תגידו תודה שעליזה בלוך הנפלאה ראש העיר שלכם. גם 'ותרגנו באהליכם' זו עבירה.