הוועדה אישרה: מנכ"ל משרד המשפטים הבא – אופיר כהן

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הוועדה אישרה: מנכ"ל משרד המשפטים הבא – אופיר כהן

    הוועדה למינוי בכירים החליטה כי עו"ד אופיר כהן ימונה למנכ"ל משרד המשפטים הבא | שר המשפטים אוחנה: "יש לי אמון מלא ביכולותיו"

    כהן צילום: גיא קרן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוועדה למינויים בכירים אישרה פה אחד את מועמדו של השר אוחנה: אל"מ (במיל') עו"ד אופיר כהן הוא מנכ"ל משרד המשפטים הבא.

    אל"מ (במיל') עו"ד אופיר כהן, בן 43, נשוי ואב לשלושה, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במדעי המדינה. כהן הוא עו"ד במקצועו המומחה לדיני נדל"ן, מקרקעין ומיסוי מוניציפאלי. הוא נמנה על מייסדי וראשי עמותת משרתי המילואים, בה הוביל וקידם תהליכי חקיקה ותיקון תקנות מול בכירים בשירות הציבורי, נבחרי ציבור ובוועדות הכנסת השונות.

    כהן מביא עמו ניסיון ניהולי וניסיון משפטי אותם צבר הן בשוק הפרטי, עת כיהן בתפקידי ניהול שונים ובראשם ניהול חברה המעניקה שירותי מקרקעין מגוונים, והן בשירות המילואים של צה"ל:

    אל"מ (במיל') כהן הוא מפקד נפה בפיקוד העורף (המקבילה למפקד חטיבה בזרוע היבשה) ובמסגרת תפקידו הוא אחראי על מס' גדודים ויחידות, המונים כ-1,500 חיילים ולהן ממשק ישיר עם הרשויות המקומיות בשגרה ובחירום. בעברו שימש כמ"פ ומג"ד חי"ר ובשנתיים וחצי האחרונות ביצע כהן 173 ימי מילואים.

    שר המשפטים אמיר אוחנה בירך על אישורו בידי הוועדה למינויים בכירים: "אופיר מוכר לי כבר כמעט עשרים שנה ויש לי אמון מלא בו וביכולותיו. הוא בעל כישורים מגוונים, ידע רב וניסיון ניהולי שהמערכת הציבורית בכלל ומשרד המשפטים בפרט יתברכו בו. לאורך תפקידיו השונים במגזר הפרטי ובמערך המילואים הוא זכה להערכה רבה ממנהליו, עובדיו, מפקדיו ופקודיו. אין לי ספק כי המסירות, היסודיות והערכיות בה ביצע את תפקידיו תסייענה לו בכהונתו כמנכ"ל משרד המשפטים".



    0 תגובות