ראה"מ מכנס התייעצות ביטחונית; רסיסי רקטה נפלו בחצר בית בשדרות

    איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ מכנס התייעצות ביטחונית; רסיסי רקטה נפלו בחצר בית בשדרות

    ראש הממשלה ושר הביטחון יכנס התייעצות ביטחונית עם ראשי זרועות מערכת הביטחון. רסיס רקטה גדולים נפלו בחצר בית בשדרות וגרמו לנפגעת חרדה. מספר פצועים קל טופלו בשדרות

    כיפת ברזל
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הירי לדרום: ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו ייכנס התייעצות ביטחונית עם הרמטכ"ל אביב כוכבי וראשי זרועות מערכת הביטחון.

    שלושה רקטות נורו הערב (שבת) לעבר ישראל בנוסף לרקטה שנורתה אמש לישראל. רסיס רקטה נפלה בחצר בית בשדרות מנגד כתבים ביטחוניים טוענים כי רקטה שלמה נפלנ בחצר בית בשדרות ולא רסיסי רקטה. כוחות משטרה וביניהם חבלני משטרת ישראל הוזעקו אל זירת נפילת שרידים בחצר בית בעיר שדרות. חבלני המשטרה מטפלים בזירה בשעה זאת.

    מהמשטרה נמסר: אנו מזכירים לציבור- בכל מקרה של אזעקה, יש להכנס למרחב מוגן בהתאם להנחיות פיקוד העורף. יש לדווח למשטרת ישראל בטלפון 100 על כל פריט חשוד, ויש להתרחק מחלקי יירוט ופרטי אמל״ח עד סיום טיפול חבלני משטרת ישראל ולהימנע מסיכון מיותר.

    חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א מד"א ניר קסטליאנו שמתגורר בשדרות סיפר: "מיד עם שמיעת האזעקה נכנסתי עם משפחתי למרחב מוגן כאשר מכשיר הקשר של מד"א צמוד אלי. מספר רגעים לאחר מכן קיבלתי דיווח על נפגעת חרדה שהתעלפה בגן ציבורי ויצאתי למקום כשאני רכוב על אופנוע מד"א. הגעתי במהירות למקום במקביל לניידת טיפול נמרץ".

    עוד סיפר, "תוך כדי הטיפול באישה קראו לי לתחנת אוטובוס סמוכה לאישה כבת 30 שהתעלפה, הענקתי לה טיפול רפואי לאחר מספר רגעים שהיא התאוששה בני משפחתה שהגיעו למקום לקחו אותה לביתה. גבר כבן 40 שראה אותנו ניגש אלי וסיפר כי נחבל ברגלו כשירד מהאופניים החשמליים בזמן האזעקה, בדקתי אותו במקום והוא לא נזקק לפינוי לבית חולים."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נתניהו הוא שמאל בכיסוי ימין