כתב אישום נגד מחבל חמאס

    איתי גדסי No Comments on כתב אישום נגד מחבל חמאס

    כתב אישום הוגש כנגד מחבל חמאס על עבירות הנוגעות לביטחון המדינה

    מחבלי חמאס
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט השלום בב"ש כתב אישום נגד חבר בארגון חמא"ס, מוחמד ברדוויל בן 40, המייחס לו ביצוע עבירות נגד בטחון המדינה.

    על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מסעד מסעד, הנאשם גויס לארגון חמא"ס בשנת 2011 לאחר שובו לעזה בתום ריצוי עונשו בכלא בישראל בגין עבירות שביצע עבור חמא"ס, וכתגמול עבור השירות אשר נתן לחמא"ס שבגינו נשפט למאסר. במאי 2006, הבריח הנאשם חומרי נפץ מסיני לרצועת עזה דרך הים, ובגין מעשים אלה נדון לחמש שנות מאסר.

    כעולה מכתב האישום, הצטרף הנאשם למשטרת חמא"ס בתמורה למשכורת חודשית של 1200 ש"ח ובמהלך שירותו, איבטח בין היתר את בית החולים "אלנג'אר" ברפיח ונהג להעביר לארגון החמא"ס דיווחים שוטפים על אודות ארועים חריגים. בתאריך 3.4.19, חצה איסחאק אשתווי, תושב עזה יחד עם שניים נוספים את גבול עזה ישראל, ונכנס לשטח ישראל. כוח צה"ל ביצע נוהל מעצר חשוד , ומשלא נעצרו, בוצע ירי וכתוצאה מהירי נפצע איסחאק ומצא את מותו.

    גופתו של איסחאק הועברה לבית החולים בעזה ומיד לאחר מכן, יצר הנאשם קשר טלפוני עם המטה של משטרת חמא"ס והעביר דיווח על אודות הגעת הגופה לבית החולים ונסיבות הגעתה.

    במעשיו אלו, עשה הנאשם פעולה ברכוש של ארגון טרור, פעל כחבר בארגון טרור, נטל חלק בפעילות בארגון, וביצע פעילות בעבור הארגון או במטרה לקדם את פעילותו.

    התיק נחקר על ידי שירות הביטחון הכללי ופח"ע נגב במשטרת ישראל. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חברות בארגון טרור ואיסור פעולה ברכוש טרור. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



    0 תגובות