ח"כ קרעי: "השופט הדרוזי מכיר את הצורך בהפרדה ולכן פסק בהתאם"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ קרעי: "השופט הדרוזי מכיר את הצורך בהפרדה ולכן פסק בהתאם"

    אישי ציבור רבים מכל גווני הקשת בירכו על ההחלטה השפויה והצודקת של בית המשפט על קיום ההופעה בהפרדה בעפולה. התנועה לשלטון ודמוקרטיה: "קוראים לראה"מ לפסול את חוו"ד של דינה זילבר"

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ביטול ההחלטה השערורייתית של ביהמ"ש וההחלטה כי ההופעה תתקיים בהפרדה בעפולה. ממשיכות כל העת לזרום תגובות אוהדות וחיזוקים, ממגוון רחב של אישי ציבור להחלטה השפויה והנכונה.

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי, יו"ר מטה חרדים בליכוד, הגיב להחלטת בית המשפט שאישר את קיום ההופעה בעפולה בהפרדה המותאמת למגזר החרדי: "אני מברך על החלטת השופט מהיום שמבטלת את האיוולת של ההחלטה הקודמת."

    "אירוע אחד מתוך 360, המוקדש לאוכלוסייה שלימה המודרת על פי השקפת עולמה מיתר האירועים, גברים, נשים וטף. מה כבר קרה? טוב שהשכל ניצח את השנאה וההדרה ואני מאחל לתושבי עפולה החרדים ובכלל, הנאה צרופה מהאירוע הערב, שבעז"ה ישתתפו בו".

    עוד הוסיף כי: "לצערי הרב, נראה כי זהותם של השופטים הכריעה את פסק הדין בשתי הערכאות. השופט המחוזי מהיום מכיר ציבורים שמעוניינים בהפרדה באירועים שלהם והבין כי אין כאן עניין של הדרה, יש כאן עניין של צניעות והימנעות מאירועים מעורבים מתוך בחירה, המשפיעה על הקהילה עצמה בלבד".

    לסיום אמר קרעי, "הגיעה העת כי שופטים יפסקו לפי החוק הכתוב ולא רק לפי פלפולי פרשנויות, לעיתים מרחיקות לכת, הנובעות מהשקפת עולמם האישית".

    התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית הגיבה להחלטת בית המשפט: "התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית מברכת את ח"כ עו"ד משה ארבל ואת סיעת ש"ס על הגשת העתירה המינהלית נגד ההחלטה לפסול הופעה נפרדת לציבור הדתי. השכל הישר חזר והצדק ניצח.

    תודה כמובן לכבוד השופט עאטף עיילבון על החזרת האמון בביהמ"ש ועל החזרת השפיות למערכת. ברכות לשר בצלאל סמוטריץ על הנפת דגל המחאה בקול צלול וברור וללא משוא פנים. אנו תקווה שבג"ץ לא ייגרר לפרובוקציה ולא ייעתר לעתירת שדולת הנשים שלא יודעת להפסיד בכבוד.

    אנו קוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו להתערב מיידית למען הציבור הדתי במדינת ישראל, לפסול את חוות הדעת של עו"ד דינה זילבר בסוגיית ההפרדה ולעגן את כיבוד אורח החיים היהודי דתי כעמדת הממשלה הלאומית".

    חה"כ ינון אזולאי (ש"ס) בתגובה להחלטת ביהמ"ש: "מברך על פסיקת השופט שקיבל את עתירתה של תנועת ש"ס שהייתה שלוחה לציבור ענק בישראל, פסיקתו הנכונה הינה עשיית צדק מינמלי כלפי הציבור הדתי בישראל ומהווה סטירת לחי כלפי אותם גופים המנסים לכפות אורח חיים אנטי דתי על כלל האוכלוסיה".



    0 תגובות