ח"כ פינדרוס מפרגן לח"כ ארבל: "בזכותו ייהנו ממופע בהפרדה"

    איתי גדסי 3 Comment on ח"כ פינדרוס מפרגן לח"כ ארבל: "בזכותו ייהנו ממופע בהפרדה"

    ר"ע עפולה אבי אלקבץ, בירך על החלטת בית המשפט: "נקיים אירוע בהפרדה כפי שמגיע לציבור החרדי". ח"כ פינדרוס החמיא לח"כ משה ארבל מש"ס על עבודותו מול ביהמ"ש, "לא נח ולא שקט. תושביה החרדים של עפולה בזכותו הם ייהנו לפחות מאירוע אחד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    הניצחון הגדול של הציבור החרדי על שדולת הנשים: בית המשפט  החזיר את ההכרעה וההחלטה על צורת הישיבה באירוע לעירייה. בעיריית עפולה הגיבו להחלטה ואמרו: "עיריית עפולה מברכת על החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת. לאחר דיון אותו קיים ראש העיר אבי אלקבץ וגורמי המקצוע הוחלט כי האירוע יתקיים בהפרדה על פי המלצת השופט".

    ‏‏צילום מסך (65)

    עוד נמסר: "ראש העיר אבי אלקבץ מודה לכל השותפים למאבק וביניהם השר אריה דרעי וח"כ משה ארבל וחוזר על עמדתו כי למגזר החרדי מגיע להנות מאירוע תרבותי על פי אמונתו. אלקבץ הוסיף כי הוא קורא לכולם לנהוג בסובלנות וסבלנות ולהרבות באהבת חינם איש לרעהו".

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בעקבות פסק הדין המבטל את איסור קיום ההופעה בעפולה בהפרדה אמר: "‏כשצריך לפרגן, מפרגנים. תודה לכב' השופט עאטף עיילבוני. הפעם הצדק והשכל הישר ניצחו. ברכות לתושבי עפולה ולעם ישראל".

    ח"כ יצחק פינדרוס בתגובה להחלטת ביהמ"ש אמר: "מברך את ידידי ח"כ משה ארבל מש"ס, שלא נח ולא שקט והצליח למנוע את גזל כבשת הרש מתושביה החרדים של עפולה ובזכותו הם ייהנו לפחות מאירוע אחד מותאם למגזר החרדי. כמו כן, מחזק את ידיו של ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ, שעמד בגאווה לצד תושבי עפולה החרדים יחד עם ראשי הקהילה המקומית".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ארבל אתה פשוט תותח אין עליך אתה עול כך מוכשר שתצליח בכול מעשה ידיך

    2. 1

      אין כמוך אתה יודע לדבר לענין ישר כוח גדול ירבו כמותך