פרוש: "נגביל את הרשות השופטת"

    איתי גדסי No Comments on פרוש: "נגביל את הרשות השופטת"

    סגן שר החינוך מאיר פרוש במפגש פעילים: "צריכים יהדות התורה גדולה בכדי להגביל את הכוח של מערכת המשפט; שופטי בית המשפט תמיד יודעים למצוא את הנוסחה ואת הפרשנות איך לפסוק כנגד הציבור החרדי"

    פרוש צילום: פלאש 90
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך מאיר פרוש נפגש השבוע עם פעילים באגודת ישראל והתייחס לפסיקת בית המשפט המחוזי כנגד ההפרדה בעפולה וההקפדה על גדרי הצניעות. בדבריו אמר כי "הסיעות החרדיות צריכות לסיים את מערכת הבחירות עם 'כוח גדול', כדי להגביל את כוחה של הרשות השופטת בישראל".

    "אנחנו ביהדות התורה, צריכים נציגות גדולה בכנסת, כדי לצמצם את ההשפעה של בתי המשפט בהתערבות שלהם בנושאים שהשופטים ממש לא מבינים בהם, כאשר הם מנסים לכפות עלינו דברים שהם כנגד אורח חייו של הציבור החרדי. אני לא מקבל את התירוץ שמספיק לעשות שינויו חקיקה כזה או אחר בנושאים מסוימים, וזה מה שיפתור את הבעיה, לצערנו שופטי בית המשפט תמיד יודעים למצוא את הנוסחה ואת הפרשנות איך לפסוק כנגד הציבור החרדי, אנו צריכים לעקור את הנושא הזה מהשורש ולהגביל את כוחו של בית המשפט שלא יתערב בנושאים שהוא אינו מבין בהם".

    בדבריו גולל את התנהלות הקואליציה בקדנציה הקודמת. "ערב החתימה על ההסכם הקואליציוני הקודם, ישבנו עם משה כחלון שלא רצה לחתום בהסכם על קידום פסקת ההתגברות המגבילה את כוחו של בג"ץ. הוא הודיע לנו, לנציגי יהדות התורה והליכוד שישבו אתו, שאם בג"ץ יפסול את התיקון לחוק הגיוס הוא יהיה מוכן לתמוך בחוק ההתגברות. לצערנו בג"ץ פסל את חוק הגיוס וכחלון התכחש שהתחייב לקדם את פסקת ההתגברות במקרה כזה, גם השר זאב אלקין שנוכח באותה פגישה זוכר שזו הייתה התחייבות של כחלון".

    "כעת כל הרשימות מימין רוצות לקדם את נושא פסקת ההתגברות. הם מבינים את הסכנה שנושבת מהכיוון של בתי המשפט, ובממשלה הבאה שתקום זו תהייה אחת מהדרישות הקואליציוניות".

    סגן השר פרוש סיכם את דבריו: "צריך לדעת ולהבין, שבמבחן האמת, יהדות התורה היא זו שעומדת בחוד החנית בכל הנוגע לייצוג האדם החרדי ואורח חייו. כולם רואים מה קורה כאן, מחללים את התורה ומבזים יהודים חרדים. תנו ליהדות התורה כוח לפעול בנושאים האלה. ברגע האמת, המאבק הוא על החרדיות. אנחנו ביהדות התורה היחידים שמצהירים על החרדיות".



    0 תגובות