ח"כ אשר: "פתרון מצוקת הדיור – תנאי להצטרפות לממשלה"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אשר: "פתרון מצוקת הדיור – תנאי להצטרפות לממשלה"

    חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה) אומר ב"קול חי": תנאי בסיסי להצטרפותנו לממשלה – פתרון מצוקת הדיור החרדית" | על סערת עפולה: "קשה לתת אמון בבית המשפט"

    ח"כ אשר צילום: באדיבות המצלם
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת יעקב אשר שוחח עם בצלאל קאהן ב"קול חי" והתייחס לסערת ניסיון ביטול האירוע הנפרד בעפולה, הבניה לציבור החרדי וקמפיין מפלגתו "יהדות התורה".

    "זה מסע מתוזמן נגדנו שהתחיל מהמישור הפוליטי ומצטרפים אליו שופטים ויועצים משפטיים. קשה לתת אמון בביהמ"ש כי אין הגיון לכפות אורח חיים חילוני על אזרחים חרדים שהם שווי זכויות. נבלום את המגמה הזאת בכל דרך אפשרית", אמר אשר.

    באשר לבניה לציבור החרדי והמיקומים בהם הוא משתקע: "באחיסמך בלוד יש היערכות אינטנסיבית לאכלוס השכונה ופתיחת שנת הלימודים בשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר יאיר רביבו שעושה הכל כדי שמוסדות החינוך יפתחו באופן סדיר אני מאמין שהמאמצים שלנו עם העירייה והיזמים יגרמו לאכלוס מוצלח למאות המשפחות העוברות לשכונה".

    ואם כבר אחיסמך, אשר מדבר על מצוקת הדיור החרדית ומצהיר, לראשונה, שהנושא יעוגן בהסכמים הקואליציוניים של הממשלה הבאה. "אחיסמך תהיה דוגמה מצוינת לדרישתנו להקמת שכונות חרדיות בערים מעורבות נוספות ברחבי הארץ, מתן פתרונות מעשיים וברורים למצוקת הדיור של הציבור החרדי תהיה דרישה אולטימטיבית שלנו בקדנציה הבאה כתנאי להצטרפות לקואליציה".



    0 תגובות