שקד בריאיון: "פסק הדין בעפולה שגוי, כל שופט יוצק את ערכיו"

    אסתי פלד No Comments on שקד בריאיון: "פסק הדין בעפולה שגוי, כל שופט יוצק את ערכיו"

    יו"ר מפלגת ימינה איילת שקד בריאיון למהדורה המרכזית התייחסה לאפשרות של חזרת ברית לפיד ובנט: "אז ביבי רצה לזרוק אותנו לאופוזיציה, היום יש לנו קשר טוב עם החרדים" | היחסים מול הליכוד: "תוקפים אותנו ללא הפסקה, כנראה בדרך להקמת ממשלת שמאל" | האזינו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת 'ימינה' איילת שקד בריאיון ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי התייחסה לסערה סביב ההופעה בעפולה, "עמדתי מאוד ברורה הפסק הזה מאוד שגוי, אסור לנו לכפות אורחות חיינו על החרדים. החרדים לא יבואו להופעות בקיץ ולכן צריך לתת להם הופעות מתאימות להם".

    "אין בעיה משפטית, אם לשר המשפטים זה חשוב, אפשר לתת לבג"ץ את תשובות המדינה שאין בעיה בהופעות נפרדות המתאימות למגזר מסוים", מציינת שקד ומוסיפה, "החלטת הממשלה שהביאה לימור לבנת הייתה יותר מרוככת, המאפשרת קיום הופעות בהפרדה. מה שציפי לבני עשתה שהוא יותר בעייתי הממשלה מעולם לא קיבלה".

    "הדבר החשוב ביותר זה מינוי שופטים כי שופט יוצק את עולם הערכים שלו לתוך הפסיקות. אם היו הולכים לשופט אחר הפסיקה הייתה אחרת ככה זה", אומרת שקד ושוב מזכירה את מינוי עשרות השופטים השמרנים שהיא מינתה, שלטענתה רואים את ההבדלים בפסיקות האחרונות.

    על התקרית בין שר התחבורה לראש הממשלה אמרה שקד, "סמוטירץ' התנצל והבהיר את דבריו וכאן נגמר הסיפור. ראש הממשלה שקל פיטורים, אבל לאחר שיחה ביניהם הוא חזר בו".

    היחסים מול הליכוד מתוחים: "אנחנו מתייחסים לליכוד כשותפים אבל הוא לא מפסיק לתקוף אותו. כנראה שהם מעוניינים בהקמת ממשלה עם השמאל. לכן רק הצבעה לנו תבטיח הקמת ממשלת ימין".

    האם תשבו עם בני גנץ ונתניהו? נשאלה שקד, "אנחנו רוצים להקים ממשלת ימין. אסור לאנשי ימין להצביע למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה".

    למה עשינו את הדיל עם לפיד, אומרת שקד, "בגלל נתניהו שהחליט לזרוק אותנו לאופוזיציה וכפינו עליו את כניסתנו לקואליציה". היום מבטיחה שקד, "יש לנו יחסים טובים עם המפלגות החרדיות". אבל עדיין, "זאת בהחלט אפשרות שביבי ילך עם כחול לבן וללא החרדים והימין".



    0 תגובות