מתיחות שיא בימין: ראש הממשלה שוקל לפטר את שר התחבורה

    איתי גדסי No Comments on מתיחות שיא בימין: ראש הממשלה שוקל לפטר את שר התחבורה

    לאחר ששר התחבורה תקף את החלטת בית המשפט כנגד המגזר החרדי וכתב על נתניהו: "ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות". נתניהו זימן את סמוטריץ' לשימוע במשרדו | הערכות הם, כי ראש הממשלה לא יעמיק את הקרע בימין ויסתפק בהדחתו מהקבינט

    בצלאל סמוטריץ' צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     המתיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ומפלגת הימין המאוחד בשיא: היום (שני) לאחר הביקורת החריפה שהעביר סמוטריץ' על נתניהו,  נשקלה האפשרות לפטר את שר התחבורה ממשרתו. ראש הממשלה זימן את השר ללשכתו לשימוע בשעה 17:00. ככל הנראה נתניהו יסתפק בהדחתו מהקבינט הביטחוני אך לא יעמיק את הקרע עם המגזר הדתי לאומי וישאיר את שר התחבורה במשרדו.

    כזכור, אמש תקף שר התחבורה את ההחלטה הפרוגרסיבית כנגד הציבור החרדי שלא תינתן לו האפשרות להופיע בהופעות מופרדות: "מערכת משפט מטומטמת. סליחה שלמרות מעמדי לא מוצא מילה מעודנת יותר. טמטום פרוגרסיבי פודמנטליסטי. מאחר וחסידי משילות אנחנו לא נפתור עצמנו בלגלגל את האחריות על המשפטנים".

    סמוטריץ' תקף והוסיף: "ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי".

    נתניהו התייחס ולעג לסמוטריץ' ושקד: "אני לא מתרשם מכל ההמלצות של קבינט הטוויטר, צייצנים וצייצניות למיניהם. מנהיגות זה אחריות ונחישות. כך פעלנו, כך נמשיך לפעול".

    בראיון בגל"צ היום סירב סמוטריץ' לחזור בו מדבריו, ואמר: "כשקורים דברים קשים מותר לצעוק. אין חשוך מהכפייה החילונית הקיצונית הזו. ממתי רה"מ הפך לחסין מפני ביקורת?".

    בכחול לבן התייחסו לאפשרות של פיטורי סמוטריץ': "לאחר שהבטיח למוטט את שלטון חמאס, ולא קיים. לאחר שהבטיח לפנות את חאן אל-אחמר, ולא קיים. לאחר שתמך בעונש. מוות למחבלים, ולא קיים. לאחר שהבטיח לשמור את תיק החינוך בליכוד, ולא קיים. לאחר שהבטיח לבנות קו רכבת לאילת, ולא קיים- אם היינו השותפים הטבעיים של נתניהו, לא היינו חוששים מאיומי הטויטר".



    0 תגובות