אייכלר: 'אל תקשיבו לשופט, ואם יש בעיות תחייגו אלי' • האזינו

    דוד קליגר No Comments on אייכלר: 'אל תקשיבו לשופט, ואם יש בעיות תחייגו אלי' • האזינו

    באירוח של שעה בתוכנית 'הפוך על הפוך' עם הרב משה בן לולו סיפר ח"כ ישראל אייכלר שהשופט יונתן אברהם רצה להתקבל בעבר לבית המשפט העליון ולא התקבל בגלל ציונים נמוכים, כמו"כ אייכלר נתן את מספרו האישי לכל עזרה ובעיה • האזינו

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתוכנית 'הפוך על הפוך' עם הרב משה בלן לולו התארח ח"כ הכנסת ויו"ר לשכת פניות הציבור, לשעה של שיחות עם פניות של מאזינים ולתת להם עזרה ומענה.

    עם תחילת השידור אמר אייכלר כי 'כעת אנחנו מסייעים פה לציבור בלא תמורה אבל יתכן ובעוד כמה שנים ניקרא לחקירה על עזרה לציבור, הפכו את זה לעבירה פלילית'.

    עוד הוסיף אייכלר כי 'בקואליציה הבאה נצטרך לתקן את אפליית הבחורים החרדים שלא יצטרכו לשלם בגיל 18-19 דמי ביטוח לאומי בדיוק כמו נערים באוניברסיטה שפטורים מתשלום'.

    ח"כ אייכלר התייחס גם לפסיקות בית המשפט ולרפורמים באומרו כי 'המטרה של ארגוני הרפורמים שנממן את האירועים התרבותיים והחינוכיים שלנו מכספינו הפרטי וכל הכסף ישאר עבורם לאירועים שלהם, ושצריך לשבח את ראש עיריית לוד שהכריז שיערוך אירוע נפרד, הגענו לשפל חסר תקדים – אומר אייכלר – בית המשפט קבע שהמרחב הציבורי הוא מקום שצריך להיות נקי מדת ומהפרדה של צניעות. השופט יונתן אברהם רצה להתקבל בעבר לבית המשפט העליון ולא התקבל בגלל ציונים נמוכים, עכשיו אני כבר בטוח שהוא יתקבל'.

    בסיום השידור פרסם אייכלר את מספרי הטלפון האישיים שלו ושל צוות הלשכה לכל פנייה:
    ח"כ ישראל אייכלר: 0533123555
    איציק פיליפ: 0527110150
    חיים רבינוביץ: 0527648473

    האזינו לשידור המלא:



    0 תגובות