"נמנע פיגוע גדול מאד": נס בגבול הרצועה

    קובי פינקלר 2 Comment on "נמנע פיגוע גדול מאד": נס בגבול הרצועה

    ארבעה מחבלים שעושים את דרכם לישראל עם אמצעי לחימה וציוד לשהיה לטווח ארוך, נתפסים בתצפית | גדוד 12 הוקפץ למקום וההיתקלות הגיעה | בחסדי שמים בקרב כוחותינו לא היו נפגעים וארבעת המחבלים חוסלו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נס בגבול הרצועה. סיכול פיגוע חמור וחיסול מחבלים בשבת האחרונה. דובר צה"ל עדכן כי האירוע התחיל בארבע לפנות בוקר. "התצפיות מזהות קבוצה של ארבעה מחבלים דבוקה לאורך כל הדרך. במקביל גדוד 12 נערך בגבול הרצועה, הכוחות מחכים ומבצעים חילופי אש, התבצעה זריקת רימון לעבר כוחותינו וירי לא מדויק. האופן שבו הגדוד נערך מוביל לסיום האירוע, בוצעה למידה מהאירוע הקודם. אחד מארבעת המחבלים חצה לשטחנו וארבעתם נהרגו".

    מנליס אמר עוד כי "יש פה אירוע טוב מאוד של סיכול פיגוע גדול, הייתה פעולה מאוד טובה של תצפיות ולוחמים. החוליה שאנחנו מוצאים היא חוליה שכולה חמושה בנשקים מסוג קלצ', לכולם יש קאטרים על מנת לעבור את הגדר, rpg ורימונים. החוליה נערכה עם מזון וחטיפי אנרגיה, אמל"ח ותיק רפואי לשהייה לטווח ארוך. אפשר לקבוע מהאופן שבו הם התנהלו שסוכל פיגוע גדול מאוד. ארבעת המחבלים לובשים מדים מאולתרים מפריטים שונים של מדים".

    אמלח

    את האחריות הוא מטיל על חמאס: "בסוף כמו תמיד האחריות אצל הריבון ובמקרה של עזה – על חמאס. כל האירוע נסגר על הקרקע, לא התבצעו תקיפות מהאוויר. הלקחים שהופקו מהאירוע הקודם הם האופן של ליווי הכוחות, ההפעלה של החי"ר, השריון והתצפית, אותם יישמנו באירוע הזה. האירוע היה קצר מאוד בזמן".

    קלצצניקוב קלצניקוב



    2 תגובות

    מיין תגובות