בצלמו: "יש להורות כי כל אדם שיסייע למחבל – ביתו ייהרס"

    איתי גדסי No Comments on בצלמו: "יש להורות כי כל אדם שיסייע למחבל – ביתו ייהרס"

    יועמ"ש ארגון בצלמו עו"ד מיכאל ליטווק בפנייה בהולה לאלוף פיקוד מרכז נדב פדן: "בעקבות הפרסומים, יש להורות כי מי שיסייע ויפתח את ביתו בפני המחבלים מהפיגוע הבוקר ביתו יהרס". תפיסתם של המחבלים במהירות האפשרית תביא למניעת סיכון חיי אדם ומיצוי הדין עם אותם מחבלים נתעבים

    החיפושים אחר המחבלים היום צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (חמישי) משגר יועמ"ש ארגון בצלמו, עו"ד מיכאל ליטווק מכתב בהול לאלוף פיקוד מרכז נדב פדן ובו הוא דורש כי צה"ל יפיץ הודעה בערבית ולפיה כל אדם אשר יסייע לאותם מחבלים, ביתו ייהרס.

    ואכן, לאכוף זאת ולבצע את ההריסה במידה וימצאו סייענים כאלה. זאת, בעקבות פרסום לפיו החמאס ביקש מכלל התושבים בגדה לסייע למחבלים ולפתוח את דלתיהם בפניהם כפי שנעשה בפיגוע בברקן, בגבעת אסף ובצומת אריאל. כזכור בעקבות הפיגוע בברקן, תלה צה"ל כרוזים באזורים שונים בערבית ובה הזהיר כי כל מי שיחביא את המחבל, ביתו ייהרס.

    בתגובה הודיע חבר הכנסת אז בצלאל סמוטריץ, שמדובר באיום ריק מתוכן ואכן בסופו של דבר צה"ל סרב להרוס בתי הסייענים שעזרו למחבל שביצע את הפיגוע בברקן להסתתר.

    מארגון בצלמו נמסר: "הטרור יפסק רק כשכל מי ששותף למעגל הטרור ידע שהוא יענש בחוזקה. כל עוד, מי שמחביא ועוזר למחבלים יוצא בעונשי מאסר קלים של שלושה חודשים, ימשיכו המחבלים בדרך הרצחנית בגיבוי מסביב. אנו דורשים עכשיו, אחת ולתמיד, לשנות את המשוואה. סייען שווה מחבל".



    0 תגובות