- רדיו קול חי - -

אמריקן איירליינס משיקה קו ראשון לישראל: זמן הטיסה לטקסס יתקצר

אמריקן איירליינס, חברת התעופה הגדולה בעולם מגיעה לישראל עם פתיחתו של קו טיסה ישיר בין דאלאס ותל-אביב. הקו החדש יחל לפעול מתאריך 9 בספטמבר 2020, ויפעל בשלב ראשון שלוש פעמים בשבוע במטוסי הדרימליינר החדישים של החברה. זה המקום להדגיש כי חברת אמריקן איירליינס תהיה החברה היחידה שמפעילה קו ישיר בין דרום מערב ארצות הברית לישראל.

כאמור, בזכות החלטת American Airlines זמן הטיסה בין טקסס וישראל יתקצר בכ-25 אחוז. ויעמוד על 12:15 שעות. לפי הערכות, קו זה צפוי להביא לגידול ניכר בתנועת תיירים, אנשי עסקים ועולים לרגל בין שתי המדינות ועם יתר אזור דרום מערב ארה"ב.

שדה התעופה בדאלאס ישמש גם כמרכז של טיסות קישור שיזינו את הטיסה הזו לישראל ממדינות נוספות כמו מקסיקו, לואיזיאנה, קולורדו, אריזונה, ניו-מקסיקו, קליפורניה ועוד.

שר החוץ ישראל כ״ץ: "מברך על קו התעופה החדש בין ישראל וטקסס. יחד עם מהפכת השמיים הפתוחים שהובלתי, מעורב משרד החוץ בפתיחת קווי תעופה חדשים כחלק מהפעילות הדיפלומטיה הכלכלית שעומדת במרכז העשייה של המשרד. פעילות זו תורמת לחיזוק קשרי הכלכלה של ישראל עם מדינות העולם."

הקונסול הכללי של ישראל בהיוסטון, גלעד כץ: "קו טיסה ישיר בין ישראל וטקסס יביא לא רק לקירוב משמעותי במרחק הפיזי בין שתי המדינות, אלא גם לחיזוקן של שתי הכלכלות והעמקת הקשרים בין ישראל וטקסס במגוון תחומים נוספים דוגמת: הייטק, רפואה, אקדמיה ועוד".