התגובות לפיגוע הקשה: "רוצח מתועב; התשובה – החלת ריבונות"

    איתי גדסי No Comments on התגובות לפיגוע הקשה: "רוצח מתועב; התשובה – החלת ריבונות"

    תגובות נרחבות במערכת הפוליטית לרצח המחריד של דביר יהודה שורק הי"ד בגוש עציון | סגן שר הביטחון: "הרשות הפלסטינית אינה הפתרון אלא הבעיה, היא ורק היא האשמה בטרור"

    יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין צילום: דוברות הכנסת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התגובות לפיגוע הקשה בו נרצח דביר יהודה שורק הי"ד. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר: "אני שולח חיבוק של נחמה למשפחת תלמיד הישיבה שנרצח הלילה בגוש עציון. הכאב הוא עצום, ואני בטוח שכוחות הביטחון יניחו את ידם על הרוצח המתועב. התשובה שלנו חייבת להיות נחרצת: החלת הריבונות הישראלית בכל היישובים – וגוש עציון תחילה".

    ח"כ מוטי יוגב אמר: "ליבנו בצער הגדול עם משפחת החייל שנרצח. יש לנו עסק עם רשות פלשתינית שמחנכת את ילדיה בתעשיה 'חינוכית' לרצח יהודים. את החינוך הזה צריך לגדוע ולחזק את שליטתנו והרתעתנו ביו"ש באמצעים שונים. התשובה הציונית לרצח, זו הרחבה ובניית ישובים נוספים. אלו הפעולות שיצמצמו פיגועים ויצילו חיים".

    יו"ר "הימין המאוחד", השרה לשעבר איילת שקד: "בשורה נוראית בפתח הבוקר הזה. אני שולחת תנחומים וחיבוק גדול למשפחת החייל שנרצח בגוש עציון. אני סמוכה ובטוחה כי צה"ל וכוחות הביטחון יגיעו אל אותם מחבלים שפלים ואנו נבוא איתם חשבון. על מדינת ישראל לגבות מחיר יקר ולחזק את ההרתעה אל מול הטרור הפלסטיני. דם בנינו אינו הפקר. יהי זכרו ברוך".

    סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן: "‏כואב את הפיגוע הקשה הבוקר בגוש עציון. צריך לזכור שהרשות הפלסטינית אינה הפתרון אלא הבעיה, היא ורק היא האשמה בטרור. ההסתה והתמיכה במחבלים היא המעודדת את מעשי הרצח האלו. כוחות הביטחון לא ינוחו עד שימצו את הדין עם הרוצחים השפלים. שולח את תנחומיי למשפחת הנרצח הי"ד. תנוחמו מן השמיים".

    ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי אמר: "התעוררנו לבוקר קשה עם הידיעה הכואבת על הרצח המזעזע, הטרור הערבי הרצחני לא צריך סיבה הוא מכה בנו ללא רחם עוד בטרם קום המדינה ובכל מקום בארץ הוא אינו מבחין ופוגע ביהודים באשר הם. הטרור הערבי נמצא על גבולנו בצפון ובדרום ורק עמידה איתנה לא רופסת ומוותרת כזאת שעומדת על עקרונות בכל הגזרות תבטיח שקט ושלום לעם היהודי במדינתו. בחוד החנית נמצאים יישובי גבול הצפון עוטף עזה ויהודה ושמרון שגם אחרי שבעים שנה מוכחים כי קו התיישבות היא מרכיב חשוב בביטחון ועל אזרחי ישראל ומוסדות המדינה להכיר בכך ולתת יחס ראוי להתיישובת האידאולוגית. ליבנו בשעה קשה זו עם המשפחה היקרה והיישוב עפרה. שלא נדע עוד צער".

    השרה גילה גמליאל: "בוקר קשה וכואב. שולחת חיבוק חם למשפחתו של החייל שנרצח, מלח הארץ, מטובי בנינו. סמוכה ובטוחה שכוחות הביטחון לא ישקטו עד אשר ייתפס הרוצח הנתעב ויועמד לדין".

    שר התקשורת ח"כ דודי אמסלם אמר: "התעוררנו לבוקר עצוב וכואב, במיוחד בימים אלו של חודש אב. הרצח הלילה בגוש עציון, על ידי מרצחים נתעבים, הוא תזכורת קשה למאבק הבלתי מתפשר שלנו על ארץ ישראל. שולח את תנחומיי למשפחה היקרה והכואבת ולישיבה בה למד. מחזק את ידי כוחות הביטחון וסומך עליהם שימצו עם הרוצחים את הדין עד תום. יהי זכרו ברוך".

    יו"ר "עצמה יהודית" איתמר בן גביר אמר: "התגובה שנדרשת מממשלת ישראל ומהקבינט הביטחוני היא החזרת הסיכולים הממוקדים, גירוש משפחות המחבלים ותומכיהם וחקיקת עונש מוות למחבלים. רק אלה ירתיעו את בני העוולה וכל דרישה אחרת כמו תוספות בניה ביו"ש היא פגיעה וזלזול באינטליגנציה. טרור מנצחים בהתקפה ולא בבניית מרפסות והרחבת כבישים".

    ח"כ עידית סילמן אמרה: "הלב רוצה לזעוק על רצח נער צעיר, שכל חייו וחלומותיו עוד לפניו. אני מבקשת לשלוח לבני המשפחה תנחומים מעומק לב ולחזק אותם ברגעים האיומים האלה. לא יתכן מצב בו יהודים לא יסתובבו בבטחה בארצם ומולדתם. מחזקת את ידי כוחות הביטחון וקוראת למצות עם הרוצחים את הדין עד תום. מול הטרור יש להגיב רק ביד קשה ונחרצות. ארץ אל תכסי דמו".



    0 תגובות