ראש מועצת גוש עציון: "אל תשאירו לבני העוולה אף אופציה"

    אריאל שרפר No Comments on ראש מועצת גוש עציון: "אל תשאירו לבני העוולה אף אופציה"

    התגובות לפיגוע הקשה בגוש עציון: ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמר קורא לכוחות הביטחון "תגדעו את הדמיונות של בני עוולה; אל תשאירו להם כל אופציה; זו הדרך היחידה"

    נאמן
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן מגיב לפיגוע הקשה שאירע הלילה בגוש עציון ואומר: "גוש עציון התעוררה לבוקר קשה של שפיכת דם טהור על ידי רוצחים מנוולים. אנו התיישבות מושרשת ואיתנה, למודת שכול וגבורה. לא ניחלש כאומה וכמפעל. בימים אלו של חודש אב, ימי אבל על חורבן המקדש והגלות הארוכה, אנו מכריזים בראש מורם שישיבתנו בארץ האבות היא לא אפיזודה חולפת אלא עובדה קיימת לעולמי עולמים. אויבינו המרים ינסו שוב ושוב לפגוע בנו, אבל תשובתנו כתשובתם של לוחמי גוש עציון במלחמת העצמאות, נחושה מתמיד – נצח ירושלים".

    נאמן הוסיף: "אנו שולחים את תנחומנו למשפחה היקרה והכואבת, ולישיבה בה הגיבור למד. רק חיזקו ואימצו. ולממשלת ישראל אנחנו אומרים שוב – תסיימו את המלחמה הזו בניצחון. תגדעו את הדמיונות של בני עוולה. אל תשאירו להם כל אופציה. זו הדרך היחידה להיות ברורים ולא להשאיר כל פתח לתקוותם. ריבונות ישראל בגוש עציון בפרט וביהודה ושומרון בכלל היא התשובה הלאומית היחידה המתבקשת".

    ראש מועצת בנימין ישראל גנץ הגיב לרצח תושב המועצה: "בנימין אבלה ודואבת הבוקר על הירצחו בידי מחבלים שפלים של חייל צה"ל ותושב בנימין. המועצה מלווה את המשפחה מרגע היוודע האירוע ותסייע לה ככל הנדרש. הקלות הבלתי נסבלת בה יכול מחבל לרצוח עלם חמודות צריכה לזעזע את מדינת ישראל כולה. אנחנו מצפים ובטוחים שכוחות הבטחון יפעלו בכל הכח למציאת וחיסול הרוצחים. אנחנו דורשים מראש הממשלה לטפל בנחישות בשורש תשתיות הטרור, להבטיח את שלומם ובטחונם של תושבי יהודה ושומרון ולהחיל ריבונות במעשים ולא בדיבורים".



    0 תגובות