השר אמסלם: "הופתעתי מהיקף האפליה ביו"ש"

    איתי גדסי No Comments on השר אמסלם: "הופתעתי מהיקף האפליה ביו"ש"

    שר התקשורת דוד אמסלם ערך היום דיון בנושא שירותי התקשורת ביו"ש, והבטיח לדאוג להשלמת הפריסה הסלולרית היכן שנדרש ולהביא את בשורת התחרות לכל בית

    ח"כ דודי אמסלם צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת דוד אמסלם קיים היום (רביעי) ישיבה, שנקבעה מראש עם כניסתו לתפקיד בנושא מצב תשתיות התקשורת ביהודה ושומרון. בדיון נכחו יו"ר ומנכ"ל מועצת יו"ש, יועץ שר הביטחון לענייני התיישבות ונציגים נוספים. מצד משרד התקשורת נכחו מנכ"ל משרד התקשורת ובכירי המשרד.

    השר הגדיר את מטרת הדיון לוודא שאיכות תשתיות התקשורת ביהודה ושומרון שווה לאיכות אותה מקבלים כלל משקי הבית במדינת ישראל. השר ציין את החשיבות הגוברת בראייתו, עקב המורכבות הביטחונית ביו"ש, לתשתיות תקשורת איכותיות, בדגש על תשתיות התקשורת הסלולרית באזור זה.

    אמסלם אמר כי הופתע מאד מהאפליה כלפי התושבים ביו"ש בכל הקשור לשירותי התקשורת שהם מקבלים. אמסלם אמר בדיון שהוא מתכוון להביא לידיעת ראש הממשלה את הסוגיה. נזכיר כי רק לאחרונה החליט אמסלם להשית את חובת הפריסה של שירותי הוט גם ביו"ש, וזאת לאחר שמשרד התקשורת סיכם על השלמת חובת הפריסה שלה בשטחי הקו הירוק. הפריסה של הוט באותם מקומות שבהם לא פרסה תשתיות תהיה באמצעות טכנולוגיות סלולריות אך המשרד הבהיר שהוא מתכוון לחייב את הוט לספק שירותים נייחים באמצעות טכנולוגיות חדשות בדור החמישי בסלולר. השר קיבל סקירה מקיפה מקצין מטה תקשורת במנהל האזרחי דודו כהן.

    לדברי אמסלם "חשוב לנו שהאזרח בכל מקום בארץ ובפרט ביהודה ושומרון יקבל תחושה שיש לו אלטרנטיבה. ההחלטה בעניין הוט משבוע שעבר, נועדה בין היתר, לאפשר לחברה לנתב השקעות בתשתיות עתידיות כמו פרישת הסיבים האופטיים ודור חמישי בסלולר". כמו כן השר הנחה את אנשי משרדו להאיץ את הטיפול בסוגיית שיפור כיסוי הסלולר.

    יו"ר מועצת יו"ש חננאל דורני אמר בתום הדיון: "מודים על הפגישה החשובה, לנושא פיתוח התשתיות ביהודה ושומרון בכלל הרבדים ובהם תשתיות תקשורת יש חשיבות עליונה והיא תורמת בהמון היבטים לכלל התושבים במרחב. נושא הסלולר הוא קריטי ויש לו משמעות אדירה בהיבטים ביטחוניים והצלת חיי אדם".



    0 תגובות