גפני: "אני מאשים את בני גנץ שמעניק ללפיד גיבוי"

    אבי גדלוביץ' 1 Comment on גפני: "אני מאשים את בני גנץ שמעניק ללפיד גיבוי"

    "המעשים של לפיד הם בעלי סממנים אנטישמים אבל אני לא מאשים אותו אל את בני גנץ שחתם אתו על הסכם רוטציה ומעניק לו גיבוי" | יו"ר "דגל התורה" ח"כ משה גפני תוקף את גנץ על השותפות עם לפיד ובטוח: "ליברמן לא יקבל עשרה מנדטים"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "דגל התורה" חבר הכנסת משה גפני התייחס בראיון לבצלאל קאהן ב"קול חי" להסתה החמורה של מפלגת "כחול לבן" ויאיר לפיד כנגד הציבור החרדי: "אי אפשר לומר שלפיד אנטישמי, אבל מה שהוא עשה, זה עם סממנים אנטישמיים. לפיד אומר שהחרדים לוקחים את כל הכסף, לא פחות, כמו שאמרו בעבר על יהודים שהם מוצצי כסף. הוא שונא את הציבור החרדי כמו שאמרו אנטישמים בכל התקופות. אני לא מאשים את לפיד, אני מאשים את בני גנץ שאפשר לו לעשות הסכם רוטציה ומעניק לו גיבוי. לפיד הפך להיות נטל על בני גנץ. אחרת, מצבו הציבורי היה טוב יותר. אין סיטואציה שנלך עם גנץ, רק עם נתניהו".

    על ההבדלים בין ליברמן ללפיד אמר גפני: "אנחנו יודעים מה עמדתו של לפיד, גם כשהיה שר אוצר, ולא נשב איתו לעולם. במקרה של ליברמן, היו לנו עליות ומורדות, פעם היה חבר טוב, אבל אנחנו לא מתייחסים אליו. הוא לא עשה כלום בכל תפקידיו בממשלה. הציבור לא טיפש, הוא לא יקבל עשרה מנדטים".

    ח"כ גפני התייחס לכהונתו הארוכה של נתניהו כראש הממשלה: "לא יודע אם זו סיעתא דשמיא, צריך לשאול רב גדול או אדמו"ר. אני לא יודע חשבונות שמים. אני עובד איתו הרבה שנים. יש לו חסרונות, אבל הוא ראש ממשלה טוב, שמנהל יחסים שאין לאף אחד עם כל מנהיגי העולם".

    גפני תוקף את התנהלות בג"ץ בנושא ראש עירית טבריה רון קובי: "בדיון על טבריה, השופט מזוז הלך נגד המחוקק. במקרה של טבריה, השופטים, ובמיוחד מני מזוז, ניסו לפעול לפי השקפת עולמם ונגד המחוקק. שלא יתפלאו שלציבור יש רתיעה מבית המשפט העליון. הם כורתים את הענף עליו הם יושבים. אני שמח שביהמ"ש התעשת ומחק את העתירה בגלל הצעד שנקט שר הפנים".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הערבים משתייכים אף הם ל "גזע" השמי ולכן שונאי ערבים אף הם אנטי-שמיים ולפחות חלק מהחרדים הם אנטישמיים מובהקים