ליצמן בריאיון: "ליברמן הוא זגזגן – לפיד הוא עקרוני ושיטתי נגדינו"

    אסתי פלד No Comments on ליצמן בריאיון: "ליברמן הוא זגזגן – לפיד הוא עקרוני ושיטתי נגדינו"

    סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מתייחס להסתה ההולכת וגוברת כנגד הציבור החרדי בבחירות: "ליברמן הוא זגזגן, אבל לפיד הוא עקרוני ושיטתי נגדינו" | על אלי ישי: "נסתדר איתו כבר בימים הקרובים" | טבריה: "בג"ץ פסק נגד שרעי כי הוא לא משלהם" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לסערת הסרטון האנטישמי מבית כחול לבן ובניצוחו של לפיד: "מה שלפיד עשה בסרטון זה אנשטישמיות לכל דבר. אם גוי היה אומר שהיהודים רוצים את כל הכסף בעולם, אפילו טראמפ היה מגנה את זה. אני אמרתי מהיום הראשון שלפיד הוא לא רק מסית אלא גם עושה דברים בשטח נגדינו".

    בג"ץ נגד דרעי רק בגלל שהוא לא מהשבט שלהם, מטיח ליצמן על סערת טבריה: "הרב דרעי רצה לקיים את החוק בטבריה, ובג"ץ הלך נגד החוק רק בגלל שדרעי הוא לא מהחברים שלהם. זו הסיבה היחידה. פתאום בגץ נגד החוק, מתי היה דבר כזה?".

    אלי ישי יחתום איתנו שוב, מעריך ליצמן, "אני מאמין שנסתדר עם אלי ישי בימים הקרובים. כל קבוצה שרוצה לתמוך בנו, אנחנו מוכנים לסייע לה. אני חושש מקולות אבודים. צריך בבחירות האלה לעשות הקול שכל קול ישפיע".

    לפיד הוא עקרוני ליברמן הוא אופורטוניסט זה ההבדל אליבא דליצמן: "ליברמן הוא עושה זיגזג. כל פעם הוא משהו אחר, הוא בכלל לא מטריד אותי, אין לו דרך. היום ככה מחר הוא הפוך. לפיד הוא שיטתי ועקרוני".

    ממשלה בלי חרדים: "אין אפשרות להרכיב ממשלה בלי חרדים. לפיד ונתניהו לא ישבו ביחד. אז או שיש רוב לימין, או שיקימו ממשלה עם ערבים, או שיהיה עוד פעם בחירות".



    0 תגובות