אייכלר: "כל התעמולה הנאצית היתה מבוססת על 'חמדנות' של יהודים"

    אבי גדלוביץ' No Comments on אייכלר: "כל התעמולה הנאצית היתה מבוססת על 'חמדנות' של יהודים"

    חבר הכנסת ישראל אייכלר (יהדות התורה) תוקף בחריפות את סרטון ההסתה של "כחול לבן" בו מוצגים נציגי החרדים כתאבי בצע וכסף: "בכל הדורות יהודים הואשמו בשוד הקופה הציבורית"

    אייכלר צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת ישראל אייכלר (יהדות התורה) התייחס היום (שני) לסרטון ההסתה של "כחול לבן". בראיון לבצלאל קאהן ב"קול חי", אמר אייכלר: "תלמי מלך מצרים שרצה להילחם בישראל אמר תחזירו לנו את הכסף שלקחתם כשיצאתם ממצרים. ענו לו בוא נעשה חשבון כמה מגיע לנו על השנים שעבדנו. אם נעשה חשבון כמה אנחנו משלמים מיסים למשטר החילוני שבעים שנה והם מתחלקים בכספינו לאליטות הציוניות ושוללים את כל זכויות האדם החרדי, הם יתביישו לדבר אפילו מילה אחת. יש להם חוצפה לדבר על כסף לחרדים?"

    אייכלר הוסיף: "בכל הדורות יהודים הואשמו בשוד הקופה הציבורית. לא רק הגויים האשימו בכך אלא גם אוטו אנטישמים יהודים האשימו את היהודים בתאוות בצע ורמאות. כל התעמולה הנאצית הייתה מבוססת על כתבי אוטו וייניגר המשומד והמשכילים היהודיים שהאשימו את בני עמם בחמדנות. אוטו וייניגר שהתנצר והתאבד פיתח פילוסופיה שלמה סביב זה. זה נקרא אוטו אנטישמיות. גם במדינת ישראל יש אוטו אנטישמיות".

    על ליברמן ולפיד אמר אייכלר: "בעבר הם נאלצו להסתיר את האיבה ולתרץ תירוצים כאילו זה רק נגד הפוליטיקאים. היום ליברמן ולפיד מתירים את דמם של החרדים. כל ראשי הערים שעד היום הסתירו את מזימותיהם להדיר חרדים בבבניה של רבי קומות וכדומה, היום מדברים גלויות שהם לא רוצים חרדיים בעריהם ושכונותיהם, מצפת עד חריש מרמת גן ועד מודיעין".

    ואיך מתמודדים עם זה? אייכלר אומר כי "בארבעים הימים הבאים אין לנו ברירה אלא לצאת להילחם ולעמוד על נפשנו. הדרך היחידה לעורר את שלושים אלף החרדים, שלא הצביעו בבחירות האחרונות היא רק להביא אותם לקלפי. הבחירות יגמרו אבל ההסתה תרעיל את הצעירים שיספגו הסתה. אם לא נוקיע את המסיתים אל עמוד הקלון, זה יהיה פשע היסטורי. כשיהודי בחיפה או רמת גן או בכל מקום בארץ יוכה על ידי בריון, האחריות תהיה על ראשי המסיתים באופן אישי".

    "עלינו להודיע שכל מסית ישלם מחיר אישי על מעשיו. אם רון קובי יכול להסית במשך שנים נגד החרדים ולקבל חסינות של שופטי בג"צ, האחריות עליהם. השופטים צריכים להיות אחראים אישית, על כל מה שיקרה לכל חרדי במדינה הזו. המסיתים ידועים בשמותיהם בין אם זה שופטים ובין אם זה פוליטיקאים. את המאבק נגדם צריך לעשות במסגרת החוק כמובן. מי שמתייצב כאויב החרדים, צריכים לסמן אותם כאויבים. אף אחד לא רוצה שחלק גדול מהעם יראה בו אויב".

    אייכלר מצביע על ימי בין הזמנים כהזדמנות להילחם בהסתה בשטח: "בימי בין הזמנים בחורי הישיבות והאברכים נמצאים בסדר יום אחר. זה הזמן לצאת לשכנע ולהביא עוד מצביעים לקלפי. אם הם לא יתעניינו בבחירות ויצאו לחופשות אז ליברמן ולפיד ינצחו וישלטו עליהם כמו ששולטים באנשים שלא מעניין אותם. בי"ז אלול יפתח הקלפי ושם תבוא התשובה היהודית המוחצת להסתה. בבחירות האחרונות היו חצי מליון קולות שהצביעו לש"ס ויהדות התורה. אם הם יהפכו לשלושת רבעי מיליון, זו תהיה המכה הניצחת נגד המסיתים. גם ש"ס וגם יהדות התורה יכולות להתרחב במנדטים. אנשים צריכים לדעת שהנשק בקלפי זהו הנשק החוקי כדי שנוכל לחיות כאן בשלום ושלווה. אנחנו יהודים אוהבי שלום ורודפי שלום ומקרבים יהודים לתורה. מלחמות לא מקרבות יהודים לתורה. לכן המלחמה לה' בעמלק היא רק דרך הקלפי".



    0 תגובות