דגן לראשי הימין: "כנסו לחדר עד שיהיה הסכם"

    אריאל שרפר 1 Comment on דגן לראשי הימין: "כנסו לחדר עד שיהיה הסכם"

    ברקע הקושי לאיחוד בין "הימין המאוחד" ל"עצמה יהודית", קורא יוסי דגן לראשי מפלגות הימין: "בואו לשומרון, היכנסו לחדר סגור עד שיהיה הסכם"

    יוסי דגן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מועצה אזורית שומרון, יוסי דגן, קרא לראשי המפלגות מימין לליכוד להתאחד. דגן מזכיר את שאירע בבחירות 92 שם עלה השמאל לשלטון בעקבות פיצול דומה "בואו לשומרון, הכנסו לחדר, ללא מתווכים, וצאו עם הסכם! קריאה אחרונה לחברינו היקרים לפני שהמחנה הלאומי מפסיד את השלטון".

    יוסי דגן, ראש מועצה אזורית שומרון, מפרסם לפני זמן קצר קריאה לראשי מפלגות הימין להתאחד, דגן אף הזמין את ראשי המפלגות לבוא ולשבת יחד בשומרון, ללא מתווכים עד שיצאו עם הסכם וזאת בכדי להציל את גוש הימין, לדבריו. "בואו לשומרון, הכנסו לחדר סגור וצאו עם הסכם. קריאה אחרונה לחברינו היקרים לפני שהמחנה הלאומי מפסיד את השלטון." כתב דגן.

    דגן כותב ומשווה את הפיצולים כיום לבחירות ב-1992 בו הימין התפצל ללא פחות מ-6 מפלגות, מתוכן שלוש שלא עברו את אחוז החסימה, כשבעקבות כך ניצח השמאל את הבחירות ועלה לשלטון: "בשנת 92' כשהרב לוינגר זצ"ל וסיעת התחיה החליטו לרוץ לבד ולא להתאחד, שלטון הימין נפל וקיבלנו את הסכמי אוסלו שעליהם עם ישראל כולו משלם עד היום הזה", כותב דגן ומוסיף כי "הרב לוינגר וראשי התחיה היו בעלי הרבה יותר זכויות (חידוש ההתיישבות בחברון, גוש אמונים, לוחמה בלח"י) מהמנהיגים היקרים (באמת) של מפלגות הימין בכנסת, אך בכך שלא התאחדו אפשרו את אסון אוסלו למרות הרוב הלאומי בבחירות" הוסיף דגן.

    עוד כתב יו"ר מוא"ז שומרון כי "ללא איחוד מלא, ועם איבוד קולות מיותר וסיטונאי, המחנה הלאומי עלול פשוט להפסיד את הבחירות! עתיד ההתיישבות ביהודה ושומרון, עתידה של מדינת ישראל, עשוי להיות מוכרע בשעות האחרונות. אם יהיה איחוד מלא, של כל המפלגות מימין לליכוד, אנחנו נוכל לבנות, להתפתח, לחנך את ילדינו כאן בלב הארץ – ביהודה ושומרון. אם לא יהיה איחוד, ההתיישבות כפשוטו – בסכנה. ממשלת שמאל, הקפאה, עקירה, מדינת טירור ויתכן כי כבר בעוד כשנתיים כבר ירדו תושבי כפר סבא ופתח תקווה למקלטים בלילות." מזהיר דגן.

    דגן מסיים בקריאה לראשי מפלגות הימין לבוא לשומרון ולשבת ללא מתווכים עד שיגיעו לאיחוד "ההבדלים כל כך קטנים. אף אחד לא יאמין שבגלל ויכוח על מקום לכאן או לכאן איבדנו את ההתיישבות ביו"ש. הביטו שמאלה וראו כיצד השמאל מתאחד במהירות, תוך שהם שמים את המחלוקות בצד, ועושים מה שצריך כדי לנצח בבחירות. אני מזמין אתכם, מנהיגים ושותפים יקרים – לשומרון. ראשי הבית היהודי, האיחוד הלאומי, עוצמה יהודית, הימין החדש. בואו לשומרון, הכנסו לחדר אחד יחד – לבד, בלי מתווכים. אני מתחנן בפניכם, שותפים יקרים. זה הזמן להתעלות. שבו בחדר עד שייצא עשן לבן, יש עוד זמן לתקן".

    נזכיר כי, בימים האחרונים קרא דגן מספר פעמים לאחדות בימין "הביטו שמאלה, ותראו איך עושים את זה נכון ומהר. אם לא יהיה איחוד, אם לא תגמר הסאגה הזו בימין אנחנו נמצא בעוד כמה חודשים סמוך לשולחן הממשלה את שר הבטחון אהוד ברק, שר החינוך ניצן הורוביץ ואת שרת האוצר סתיו שפיר. "כתב דגן וקרא לימין ללמוד מהאחדות בשמאל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה מה שאמור להיות