אייכלר מזהיר: "אם בריונים מוסתים יפגעו בחרדים זה בגלל ליברמן"

    איתי גדסי No Comments on אייכלר מזהיר: "אם בריונים מוסתים יפגעו בחרדים זה בגלל ליברמן"

    ח"כ ישראל אייכלר נאם בפתיחת מטה הבחירות של אגודת ישראל בבני ברק והתייחס לקמפיין השנאה של ליברמן: "מיד אחרי ט' באב עלינו לצאת למלחמת חורמה נגד ההסתה של ליברמן"

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ הרב ישראל אייכלר נאם בפתיחת מטה 'אגודת ישראל' בבני ברק, והתייחס למסע ההסתה שמוביל ליברמן כנגד היהדות החרדית בארץ הקודש ואמר כי "מיד אחרי ט' באב עלינו לצאת למלחמת חורמה נגד ההסתה של ליברמן".

    לדבריו, "כתוב בהלכה לדחות משפט לאחר תשעת ימי האבל על החורבן. זה לא זמן טוב ליהודים. לכן אני מסכים שעד אחרי ט' באב לא צריך לצאת למלחמות. זאת למרות שליברמן כבר הכריז על חיסול השפעת החרדים והחרדלי"ם בנוסח: "בלי חרדים ובלי הלכה". אבל למחרת ת"ב", הכריז אייכלר, "צריך להתקומם בכל הכוח "התנערי מעפר קומי", להגנת היהדות החרדית מפני כל צר ומשטין. לא משנה אם זה לפיד או ליברמן. כל מי שמכריז מלחמה נגד התורה וההלכה, יוקע אל עמוד הקלון, כמוקצה מחמת מיאוס".

    אייכלר ציין כי אם תהיה אלימות כנגד חרדים זאת תהיה באשמת ליברמן: "הבחירות יעברו בעוד חודשיים. אבל השנאה והאיבה שמחדירים ליברמן וראשי ערים בציבור, תגרום למכות ואלימות נגד חרדי בודד שייקלע ברחוב מול בריונים מוסתים. האיבה והזעם שהם מזרימים בעורקי הציבור בישראל, תישאר כאן לעוד הרבה זמן. אם אברך בחיפה או עפולה, באשדוד או באר שבע, יקבל מכות יום אחד, זו תיהיה באשמת ליברמן".

    אנו נמצאים במלחמה, מכריז אייכלר ומוסיף, "הציבור החרדי חייב להילחם בו בקלפי. הסכנה של ליברמן היא לא רק בבחירות. אם הוא לא יקבל תשובה יהודית מוחצת בבחירות, הסכנה תגדל אחר כך. כבר הוכח ש"ממשלה בלי חרדים" זו שלילת זכויות האדם החרדי, בכל זרועות השלטון העוין. עוד לפני גזירות הכפייה החילונית, המתגברות בכל תחומי החיים".

    אייכלר לא קונה את האמרות שליברמן חבר של החרדים, "יש החושבים בטעות שאם אומרים שליברמן חבר שלנו, בכך מרדימים את הציבור הרוסי. אבל בעצם הם מרדימים את הציבור שלנו. בנפשנו הדבר".

    עוד הוסיף אייכלר, "מובא בשם החזון איש על הבחירות שהם הפגנה של קידוש השם. הקלפי נספרת ומעידה שכך וכך אנשים מכריזים בזעקה "מי לה' אליי". הפגנת חצי מיליון".



    0 תגובות